מנכ"ל נמל אשדוד לשעבר, נבחר לתפקיד יוקרתי: מנכ"ל נמלי ישראל

דירקטוריון חברת נמלי ישראל אישר את המלצת ועדת האיתור לבחור לתפקיד מנכ״ל החברה את יצחק בלומנטל.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

יצחק בלומנטל יחליף את המנכ״ל הותיק שלמה ברימן, בחודשים הקרובים לאחר תקופת חפיפה. בלומנטל בעל ידע מקצועי רחב בתחום הספנות והנמלים, בעל ניסיון רב שנים בנושאים המקצועיים ובעל מוניטין רב בענף.

חברת נמלי ישראל מקימה, מפתחת ומשכללת את נמלי הים המסחריים בחיפה, באשדוד ובאילת ומופקדת על הקמת הנמלים החדשים: נמל הדרום באשדוד, ונמל המפרץ בחיפה, לתועלת המשק ולקידום כלכלת ישראל. חברת נמלי ישראל מדורגת Aa1 (אופק יציב) ע"י חברת מדרוג ו- AAA ע"י מעלות, והכנסותיה מושקעות בפיתוח נמלי הים. תכניות הפיתוח שמבצעת החברה נועדו לתת  מענה לצרכי המשק בראיית הדורות באים, להבטיח את פקידתן של אניות הענק לאור השינויים הדרמטיים בגודל האניות ולמצות את הפוטנציאל הטמון במיקומה האסטרטגי של ישראל. יצירת תחרות בענף, עם הפעלתם של הנמלים החדשים, תבטיח  התייעלות ושיפור השירות לעוסקים בסחר החוץ. תכנית פיתוח הנמלים תציב את נמלי ישראל בשורה הראשונה של הנמלים באזור ותבטיח את מזעור תלותו של המשק הישראלי בנמלים זרים באזורנו הערוכים לקליטת האניות הגדולות. הקמת הנמלים החדשים נמצאת בשלבים מתקדמים.

בלומנטל שימש כמנהל נמל אשדו שם שימש קודם לתפקיד זה בתפקידי בכירים ונחשב למקצוען בתחום הנמלים. הוא שימש כמנהל באשדוד בתקופה הסוערת של פרשת הנמל הפלילית שבמרכזה עמד אלון חסן. בלומנטל הצליח להתמודד באותה תקופה עם הטלטלה הגדולה והצליח לייצב את האווירה והעבודה בנמל לאחר שהוביל את הנמל לרווחים גדולים.

בשל משבר אמון וחילוקי דעות קשים עם היור הפעילה אורנה בכור הוא פרש מהנמל.

כאמור הוא התמודד לתפקיד מנכ"ל חברת נמלי ישראל וזכה.

בהצלחה

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן