מנכ"ל אופק השקעות מסביר מדוע הילטון לא תנהל את המלונות בחוף לידו

המנכ"ל קובי אברהמי לאשדוד 10 :"לאחר שההתקשרות עם רשת הילטון לא יכלה להתממש מסיבות שונות, חתמה קבוצת אופק על הסכם ארוך טווח עם רשת בינלאומית מובילה אחרת, המנהלת מעל ל – 8,000 בתי מלון ברחבי העולם ומחזיקה, בין היתר, למעלה מ – 20 מותגי מלונאות"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

"חשוב להבהיר שרשת הילטון מעולם לא נסוגה מההסכמים, ההיפך המוחלט הוא הנכון וכל הטוען אחרת משקר ומטעה, ואף פוגע במוניטין של העיר אשדוד ובפוטנציאל קידום התיירות בעיר", כך אומר מנכ"ל אופק השקעות, קובי אברהמי בתגובה לאשדוד 10 לסערה שהתחוללה לאחר שנוגע כי הילטון לא תנהל את המלונות בלידו.

ש.אז מה בדיוק נכון?

"לאחר שההתקשרות עם רשת הילטון לא יכלה להתממש מסיבות שונות, חתמה קבוצת אופק על הסכם ארוך טווח עם רשת בינלאומית מובילה אחרת, המנהלת מעל ל – 8,000 בתי מלון ברחבי העולם ומחזיקה, בין היתר, למעלה מ – 20 מותגי מלונאות"

בעקבות הסערה שהתחוללה בוועדת לשימור חופי הים כשהתברר כי רשת הניהול של המלונות הילטון לא תנהל, כפי שפורסם בעבר, את המלונות שנבנים בחוף לידו באשדוד. הירוקים שמתנגדים לבנייה על קו החוף טענו כי רשת אחרת בדרגה מנוכה יותר תנהל את המלונות וזאת בניגוד להבטחות של החברה ושל ראש העיר אשדוד ד"ר יחיאל לסרי והממונה על התיירות, שמעון סניה כצנלסון.

לדברי אברהמי, קבוצת אופק השקעות מקדמת תכנון וביצוע 2 מלונות מיוחדים ומרהיבים ביופיים ואיכותם בסטנדרטים בינלאומיים  גבוהים ביותר, מלונות שיהיו אייקונים באשדוד ומוקד משיכה לתיירות פנים וחוץ .

"המלונות צפויים לייצר מקומות עבודה למאות משפחות באשדוד, ולייצר הכנסות לעסקים רבים בעיר מתחומי ההסעדה, בילוי ופנאי, קניונים ועוד, ולהביא בשורה חדשה אמיתית לעיר, דבר המשרת באופן מובהק את האינטרס הציבורי" מציין עוד אברהמי.

עוד אומר אברהמי כי לצורך כך שכרה אופק שירותיהם של יועצים מהארץ ומחו"ל, וביצעה תהליך עדכני וקפדני של תכנון  והתאמה מחדש, וזאת על מנת לייצר מלון המתאים לסטנדרטים הבינלאומיים של הרשתות המובילות בעולם, תוך התמזגות עם תכנית האב העירונית  לפיתוח התיירות בעיר, הסביבה החופית, והטיילת המדהימה ההולכת ונבנית בעיר.

ש. הטענה נגדכם מצד הירוקים, שהבנייה על קו החוף בניגוד לחוק ויש התגנדות לשינויים שאתם מבקשים

"בתי המלון נבנים במתודולוגית בנייה ירוקה תחת הסטנדרטים של התקן המחמיר ביותר 5281, תוך התחשבות מלאה בסביבה החופית, תחת יעוץ צמוד של דר' עופר אלון – מומחה לבניה ירוקה  ואקולוגית, והולך להיות אחד המלונות הירוקים והאקולוגיים ביותר בישראל".

בהתייחסו לשינויים שמבקשת החברה, בגינה מתנגדים הגופים הירוקים אומר אברהמי: "לצורך קידום הפרויקטים, אופק ביקשה לבצע שינוים תכנוניים, וביניהם התאמות לצרכים המלונאיים של הרשתות הבינלאומיות. לצורך כך, פנתה לעירייה ומשרד התיירות, ובתיאום מלא עם כל הגורמים המקצועיים קודמו ואושרו בוועדה המקומית לתכנון ובניה וגם בפורום המליאה בעירייה התוכניות העדכניות".

ש. השינויים שאתה מבקשים ועליהם מתנגדים הירוקים מקובלים על עיריית אשדוד?

"אופק מקדמת את אישור השינויים בתיאום מלא עם כל הרשויות המוסמכות על פי החוק וזוכה  לרוח גבית והבנה של צרכי הפרויקטים, החל מבכירי העיריה וכלה בתושבים רבים בעיר שמחזקים ידיה בקידום פרויקטים אלה, שיתרמו מאוד לקידום פיתוח ושגשוג העיר. כאן המקום לציין כי חלק מהשינויים נובעים מהבקשה להנגיש את המלון ומתקניו לבעלי צרכים מיוחדים, ועמידה בהוראות הבטיחות. בהזדמנות זו אני רוצה להודות לכלל תושבי העיר אשדוד, לראש העיר מר יחיאל לסרי, לסגן ראש העיר ויו"ר הועדה לתכנון ובניה מר שמעון כצנלסון ומר דורון חזן מהנדס העיר על התמיכה וההבנה של צרכי הפרויקטים ועל השקעת מאמצים אדירים לקידום החזון התיירותי של העיר אשדוד.

למרבה הצער, כמו בכל קידום תכנית, ישנם גם כאלה המתנגדים לה. אלה לא תמיד בוחנים ושוקלים בצורה רצינית, נקייה ורציונלית את השינויים המבוקשים – במיוחד כאשר מדובר בשינויים מינוריים לחלוטין בכל הנוגע לגודל המבנה וגובהו. אלה גם לא לוקחים בחשבון מקרה בו הפרויקטים, לפי התוכניות הקיימות היום, עלולים היו להפוך לפיל לבן על חוף הים היפיפה של אשדוד.

בהזדמנות זו אנו קוראים לכולם להצטרף לתמיכה בתוכניות המקודמות, ובטוחים שכולם יהיו גאים בתוצאות ,השינויים מצומצמים בהיקפם ,לא מהותיים בכלל ,ומשרתות כאמור גם את אינטרס הציבורי".

אבהרמי גורס כי המלונות הללו יסייעו לקידום התיירות וכלכלת העיר וכאמור יצרו מקומות עבודה ובאז חיובי סביב העיר ויקדמו פרויקטים נוספים, שישלימו בעתיד את החזון העירוני המדהים של העיריה, כפי שמשתקפת בתוכניות תיירות של אשדוד לשנת 2030. "אופק מזמינה את הציבור לעיין לצפות ולהתגאות  בתוכניות העתידיות אותם מובילה העירייה, תוכניות אשר יציבו את אשדוד על מפת התיירות המקומית והעולמית ויהפכו את העיר לריביירה הדרומית של מדינת ישראל".

אברהמי מוסיף עוד כי בקרוב יקיימו מסיבת עיתונאים כדי להציג לציבור את הבנייה וקצב ההתקדמות של המלונות

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן