מנהל מקיף ח' האהוב פורש לטובת תפקיד מנהל אגף חינוך בעיריית אשקלון

צוריאל דביר, המנהל האהוב של מקיף ח׳ עוזב את המקיף לטובת תפקיד של ראש אגף חינוך על יסודי בעיריית אשקלון. הוא ניהל בהצלחה את המקיף ב-4 השנים האחרונות."אני מבין את המורכבות של עזיבת מנהל בכל שלב ובוודאי באמצע שנה. אולם דווקא כעת כשהמערכת כולה עובדת בתיאום ושיתוף הפעולה מלא ,זה הזמן להרשות לעצמי להמשיך הלאה"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

צוריאל דביר נבחר במכרז לתפקיד מנהל אגף החינוך באשדוד ויעזוב את מקיף ח' לאחר שיעשה חפיפה למנהל החדש. דביר נחשב למנהל אהוב מאוד על ידי תלמידו וצוות מורים וגם אהוב בקרב הורי תלמידים.

דברי: "אני מבין את המורכבות של עזיבת מנהל בכל שלב ובוודאי באמצע שנה, מורכבות זו תמיד הייתה ותמיד תהיה ,אולם דווקא כעת כשהמערכת כולה עובדת בתיאום ושיתוף הפעולה מלא ,זה הזמן להרשות לעצמי להמשיך הלאה"

במכתב ששלח להורים תלמידיןם ולמורים הוא פירט את ההצלחה במקיף ומוסיף: "הבנתי שעשיתי ככל שיכולתי לטובת מקיף ח׳ ביתי האהוב״ צוריאל משתף את הצוות כי הגיע הזמן לאתגר חדש. ״ אני מבין את המורכבות של עזיבת מנהל בכל שנה ובוודאי באמצע השנה״ הוא אומר ומבטיח כי יעמוד לרשות המנהל המחליף ובית הספר ויבצע חפיפה כנדרש עם מחליפו.

צוריאל ביקש להודות לעירייה ולראש מינהל החינוך אריה מימון, מנהל אגף העל יסודי ולשאר הגורמים שעזרו לו בתפקידו כמנהל מקיף ח׳.   "זה הזמן בו נדרש ממני כאדם וכמנהל לחלום להעז ולעבור להתמודד עם אתגר חדש במערכת החינוך למרות הפיתוי העצום להישאר עם האנשים היקרים אותם אני אוהב"

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן