מנהיגת המחאה שצמחה באשדוד

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

פריחה רוצה להכיר לכם את ״הקול״ של המחאה החברתית. העיתונאית אור-לי ברלב, מאשדוד במקור, מסקרת את המחאה החברתית‫.‬ בר-לב, בת 47 נולדה וגדלה באשדוד ובוגרת מקיף ד׳ בעיר, לוחמת חברתית, אשר העלתה את ההפגנות בארץ לראש הסדר הציבורי.

בר- לב ״חמושה״ במצלמה‫,‬ מיקרופון ובגדים בצבע אדום‫,‬ כולל מגפיים אדומים‫,‬ מתעדת את ההפגנות מול בית ראש הממשלה ביבי בבלפור, והפגנות נוספות בארץ. היא מתעדת כל מה שקורה, מראיינת את האנשים שמגיעים להפגנות. את התיעוד היא מעלה באתר שלה. היא פועלת כעיתונאית עצמאית וידועה כאקקביסטית הפועלת ללא חת למען הציבור. פריחה מורידה בפניה את הכובע שאין לה‫.‬

פריחה פגשה השבוע במסעדת ׳קירה׳ באשדוד, את מפקד גלי צה"ל שמעון אלקבץ, תת אלוף במיל׳ אשר בן לולו, המשמש כפרויקטור של משרד הביטחון וצהל בכל מיני תחומים שהוא בקיא בהם ובתפקידו האחרון היה ראש מטה פיקוד צפון, ויוסי אסולין עורך יומן צהריים ב׳גלי צה”ל׳ בשיחה קולחת על צה”ל, תקשורת ומה שביניהם. פריחה מזכירה שתת אלוף בן לולו היה בצעירותו בטרם התגייס לצבא כתב ספורט מוכשר ב"השבוע באשדוד" וגם אסולין החל דרכו בתקשורת בעיתון "השבוע באשדוד".

פריחה רוצה לפרגן להודיה שחר מאשדוד, שצברה קילמוטראז׳ רב במשכן הכנסת, שהתבשרה השבוע כי תשמש כדוברת לחברת הכנסת מיכל שיר, מטעם הליכוד. שיר, כידוע היא חברת כנסת המזוהה עם יריבו של ביבי נתניהו, גדעון סער ואף יצאה במתקפה נגדו ואמרה כי נתניהו ״חייב לקבל ביקורת״. בקיצור, להודיה מצפה אתגר לא פשוט.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן