מ"מ ראש העיר, אמסלם: "תושבי אשדוד מפגינים חוסן ותודה לחיילי צה"ל"

אבי אמסלם פרסם הודעה מיוחדת לרגל החג, ובעקבות מבצע שומר החומות: "מעמד הר סיני מראה לכולנו על כך שאפשר להתאחד לא רק מפני גורם או אויב חיצוני, אלא האחדות היא גם במובן החיובי"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ממלא מקום ראש העיר אשדוד, אבי אמסלם, פרסם איגרת לקראת חג השבועות וברקע ההסלמה בדרום, ואמר: "אנחנו נמצאים בשעת חירום. לצערנו חווינו בימים האחרונים הרבה מאד אזעקות ועל כולנו עוברים ימים לא פשוטים. בחסדי שמיים כמעט ולא היו נפילות בשטחי העיר ורוב השיגורים יורטו בהצלחה.

"לשמחתי הרבה כלל תושבי העיר מפגינים חוסן ועמידה איתנה כלפי חוץ וסולידריות כלפי פנים. חשוב מאד לרענן כל העת את כללי הבטיחות והזהירות, החל משהייה במרחבים מוגנים בעת אזעקה וכלה בהקפדה על כלל הוראות פיקוד העורף מצילות החיים.

"אנו נמצאים בערב חג השבועות, חג מתן תורתנו בו אמרו כל עם ישראל "נעשה ונשמע", נשאלת השאלה, כיצד ידעו כל עם ישראל על כך שחבריהם גם כן יסכימו לקבלת התורה, לכאורה היה כל אחד ממקבלי התורה צריך לומר "אעשה ואשמע" בלשון יחיד – ומבארים רבותינו שמעלת אבותינו הקדושים בהר סיני היתה שידעו את חשיבות התורה עד כדי כך שהאינסטינקט הראשוני היה לומר מיד "נעשה ונשמע" בלי לבדוק לפני כן עם חבריהם, כאדם שמוצעת לו מתנה יקרה והוא משיב כן מידית.

"כידוע עם ישראל מתאחד ברגעים קשים, אסונות, מלחמות, וגם תקופת הקורונה הוכיחו לכולנו שאנו יודעים להתאחד בשעות קשות, וכבר אמר מי שאמר "עם ישראל יודע למות יחד, אך פחות טוב בלחיות יחד" והמשימה שמוטלת עלינו היא להיות מאוחדים גם בעיתות שגרה ולהפגין את אותה סולידריות וערבות הדדית לא רק בשעות חירום.

"מעמד הר סיני מראה לכולנו על כך שאפשר להתאחד לא רק מפני גורם או אויב חיצוני, אלא האחדות היא גם במובן ההפוך, במובן החיובי. במעמד הר סיני התקבצו כל עם ישראל והתאחדו לא כהתגוננות מפני האויבים אלא במטרה אחת, לקבל עליהם את התורה ולהמליך עליהם את ריבונו של עולם.

"כולנו תפילה לשלום חיילינו העומדים על המשמר ובפרט לחיילי כיפת ברזל שעושים עבודה יוצאת מן הכלל ושאותם שמחתי לבקר בליל המימונה האחרון.

"כאן המקום להודות לאלפונסו מ"ברכת הים" שנרתם ושלח משלוח ענק של דגים, מאפים ומיני מתיקה לחיילים בבסיס כיפת ברזל הסמוך. מי ייתן ונזכה כולנו יחד לקבלת התורה מאהבה ולחזרה מלאה לשגרה".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן