"מלכת היופי של ירושלים" מגיעה לאשדוד

העיתונאית והסופרת, שרית ישי לוי היא דור דור שמיני בירושלים, עורכת ראשית ומנהלת תוכן במיזם אוצרות הגליל, מגישה בטלוויזיה תכניות ופינות בתחום התיירות והלייף סטייל. שרית מגיעה לאשדוד להרצאה שתעסוק סביב כתיבת רב המכר וקורותיה של משפחת ארמוזה בספרה "מלכת היופי של ירושלים, ששהה בראש רשימת רבי המכר במשך חודשים ארוכים הגיע למעמד של ספר פלטינה וזכה בפרס ספר הזהב ופרס סטימצקי

צילום: נטי לוי
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מדובר בספר הישראלי הנמכר ביותר בעשר שנים האחרונות ומכר רבע מליון עותקים. הספר זכה באות ספר זהב, ספר הפלטינה ופרס סטימצקי, תורגם לשפות רבות, ביניהם אנגלית, גרמנית, איטלקית, תורכית, רוסית וצרפתית ורב מכר בטורקיה וגרמניה. עלילת הספר הפכה לסדרת טלוויזיה בת 44 פרקים שתשודר בקרוב ב- YES . את הדרמה-התקופתית היומית כתב שלמה משיח ("כבודו”).

העלילה של "מלכת היופי של ירושלים" מספרת על שלושה דורות של משפחת ארמוזה היהודית-ספרדית בירושלים, שמתמודדים עם קללה שגזרה על בנות המשפחה (לונה, רחליקה ובקי) להתחתן עם גברים שלא אוהבים אותן. הדור הראשון הוא מזמן השלטון הע'ותמני, השני משלטון המנדט הבריטי והשלישי מתחיל במקום המדינה ומגיע עד שנות ה-1970 בישראל.. במפגש תספר שרית ישי לוי  על הביוגרפיה האישית שלה, הישגיה העיתונאיים ומדברת על כתיבת ספריה הקודמים העוסקים בביוגרפיה ותיירות. 

יום ראשון, 9 במאי 2021, בשעה 19:00, מונארטמרכז תרבות, דרך ארץ 8, אשדוד. טל׳. 08-8545130

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן