מלון חדש יוקם באשדוד

ייבנה על ידי קבוצת גבאי ורשת מלונות ׳פרימה׳ בסמוך לחוף ׳לידו׳ ועלות הבנייה נאמדת בכ-250 מיליון שקלים

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

רשת ׳פרימה׳ תבנה את המלון ה- 15 באשדוד. המלון ייבנה בשיתוף קבוצת גבאי, סמוך לחוף ׳לידו׳. הוא יכלול 210 חדרי לינה המשקיפים לים ולצידו ייבנו גם בניינים למגורים שיכילו 105 יחידות דיור.

בניית המלון שתחל בעוד כשנה ותסתיים תוך 4 שנים בעלות צפויה של 250 מיליון שקלים, התאפשרה לאחר שקבוצת גבאי, העוסקת ביזמות נדל״ן מכרה לרשת המלונות פרימה מחצית מהזכויות בקרקע המלונאית  אותה רכשה בשנת 2004. בעת רכישת הקרקע היא נועדה לשימוש מלונאי בלבד, אך לאחר שלפני כשנתיים אושר שינוי התב״ע למלון ולבנייני מגורים. לצד המלון ייבנו שני מגדלים עם 105 דירות שעלות בנייתם יעמוד על 205 מיליון שקלים והחלק של המגורים יישאר בידי קבוצת גבאי. ההסכם בין קבוצת גברי לרשת מלונות ׳פרימה׳ הוא ל- 24 שנים.

רשת פרימה בבעלות פרטית של משפחת מוסקוביץ׳ מתמחה כאמור במלונות לדברי אבי דור, מנכ"ל פרימה:  "בתיירות הנכנסת אנחנו פונים לקהל הצרפתי שמגיע לאשדוד, ולקבוצות של תיירים שמחפשות לינה באזור המרכז – בדגש על קרבה לחוף הים.המחירים באשדוד יהיו נמוכים בכ-30% מתל אביב, והקרבה למרכז מהווה פתרון לקבוצות. בנוסף, המלון יכלול אולם כנסים דינמי שיוכל לפנות לקהל של לקוחות פרטיים, וגם להוות גורם משמעותי במגרש של תיירות הכנסים העסקית – לאור העסקים העיקריים שנמצאים בסביבה, דוגמת ׳אינטל׳ בקריית גת או חברת החשמל". חדרי המלון גדולים יחסית, והם יתחילו בשטח של 35 מ"ר לחדר. המלון יכלול גם חללי עבודה משותפים ותשתית בחדרים שתאפשר שהות ממושכת, לרבות מטבחון ופינת עבודה, מתוך הסתכלות על צורכי התיירות בעתיד. על הגג בקומה השביעית תיבנה בריכה, והמלון יכלול מרכז טיפולים וספא.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן