מלגזן שנפגע בתאונה באשדוד תובע יותר ממיליון וחצי שקל

מלגזן בשנות ה-40 לחייו, תושב אשדוד, תובע מעל למיליון וחצי שקל מחברת הביטוח הראל שביטחה המלגזה בה נהג, בעקבות פציעתו בתאונת מלגזות במפעל ארכה ברחוב היוזמה באזור התעשייה בעיר

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מהתביעה שהוגשה לבית משפט השלום באשדוד באמצעות עורך דותן לינדנברג, עולה כי לפני כחמש שנים בשעות אחר הצהריים המוקדמות, עת הועסק על ידי חברת ארכה, ארעה התנגשות עם מלגזה אחרת. כתוצאה מהתאונה, הנהג נפגע בגב בתחתן ובצוואר.

לאחר התאונה הנהג החל לסבול מפוסט טראומה מהתאונה: כל מפגש עם מלגזה גורם לו להיזכר בתאונה ומכניס אותו לסטרס. בנוסף הוא סובל מנדודי שינה וחולם לעיתים קרובות על התאונה, לאור העובדה שניצל בנס כי המלגזה שהתנגשה בו, פגעה במרחק של כחצי מטר מכיסא הנהג שבו ישב.

המוסד לביטוח הכיר בתאונה כתאונת עבודה וקבע כי הוא סובל מנכות נפשית בשיעור של 10 אחוזים.  בא כוחו עו"ד דותן לינדנברג העוסק בתביעות בגין נזקי גוף, טוען בתביעה כי מאז התאונה נהג המלגזה סובל  מכאבים והגבלה בתנועת צוואר עם הקרנה לכתפיים, מכאבים בכתף שמאל, מכאבים  לאורכו של כל עמוד השדרה עם הקרנה לידיים ולרגליים ומהגבלה בתנועת הגב והצוואר.

הנהג תובע לקבל פיצוי עבור על הפסדי שכר, פנסיה, זכויות סוציאליות, כאב וסבל, הוצאות רפואיות ועזרת צד ג'. טרם הוגש כתב הגנה.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן