מלגות ע"ש נינט וגבריאל גז לסטודנטים מאשדוד עד 7000 שקלים

יש להגיש בקשה ואלו מסמכים נדרשים לצרף. הכל מפורט באתר מרכז כיוונים (מצ"ב קישורית), ומי שיזכה במלגה יצטרך לתרום פעילות למען הקהילה, בהיקף של 30 שעות.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מרכז כיוונים עיריית אשדוד בשיתוף קרן אשדוד, מתכבדים להציע לתושבי אשדוד מלגות לימוד ע"ש נינט וגבריאל גז ז"ל. גובה המלגה הינו 5,000 ₪ או 7,000 ₪ (בהתאם לקריטריונים ולשיקול הדעת של ועדת המלגות) בתמורה ל-30 שעות מעורבות קהילתית. ההרשמה החלה ותסתיים ב-30/11/23, בשעה 13:00. כל הפרטים במרכז כיוונים.

עזרה הדדית, ראיית האחר, נתינה לזולת וחשיבות החינוך הם הערכים אשר אפיינו את משפחת גז, ואותם הנחילו לדורות הבאים. משפחת גז אשר עלתה לארץ מביזרט (תוניסיה) ב-1961, קבעה את ביתה באשדוד והיתה מעמודי התווך בקהילה. לכל אורך חייהם הם יישמו הלכה למעשה את הערכים הללו ושמו דגש מיוחד על החינוך ומשמעותו בבניין האדם ובסיכויי הצלחתו בעתיד. הבת מיכאלה, ממשיכה דרכם, גדלה עם האמרה המשפחתית: "תני ואלוהים ייתן לך …" בליבה ופעלה לביסוס מפעל המלגות ע"ש נינט וגבריאל ז"ל.

לבקשת מלגה יכולים לפנות כל מי שמוגדר כתושב אשדוד לפחות 3 שנים (מוכר במשרד הפנים ובת"ז), בגיל 20-35 ולומד לתואר אקדמי ראשון/הנדסאי (לא לתואר שני). עדיפות לבעלי מצב סוציואקונומי נמוך. כמו כן קיימים קריטריונים נוספים והנחיות כיצד יש להגיש בקשה ואלו מסמכים נדרשים לצרף. הכל מפורט באתר מרכז כיוונים (מצ"ב קישורית), ומי שיזכה במלגה יצטרך לתרום פעילות למען הקהילה, בהיקף של 30 שעות.

את טופס הבקשה בצרוף כל המסמכים הנדרשים יש להגיש במעטפה סגורה עם שם המועמד/ת ות.ז, לתיבה ייעודית למלגה הנמצאת במרכז כיוונים – רח' הציונות 4, סיטי, אשדוד (התיבה תהיה פעילה בין השעות 10:00-16:00 בימים א'-ה' בלבד). הרשמה למלגה והגשת המסמכים החלה ותסתיים ב-30.11.2023, בשעה 16:00 (לא יתקבלו חריגים).

פרטים אודות המלגה ואופן ההגשה באתר כיוונים: https://kivunim.co/gez

פרטים נוספים במרכז כיוונים: 08-9568156

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן