מכת הגירושים של הקורונה

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

פריחה רוצה לדווח לכם על מכת גירושין בתקופת הקורונה. פריחה לא יוודעת אם זה בגלל הקורונה או סתם צירוף מקרים. בדרך כלל הרבה מקרי גירושין הם בגלל מצב כלכלי קשה, אבל לא במקרים הבאים.

פריחה שמכירה מקרוב, הפעם מדובר במשפחות מבוססות כלכלית עם חיי משפחה טובים ואפילו טובים מאוד. פריחה רוצה לדווח על הזוג הוותיק שנשואים כ-35 שנה. ליאון ואוסנת בנלולו. אוסנת היא מנהלת המחלקה לתרבות הדיור בעיריית אשדוד, וליאון הוא ראש אגף בהסתדרות הכללית בתל אביב ולשעבר יו״ר ועד עובדי העירייה וסגן ראש העירייה.  השניים הם סבא וסבתא ושומרים על יחסים מעולים.

הזוג השני הוא בנו של מנהיג קהילת חסידים, שעל פי השמועה החתן בהליכי גירושין ובקושי הוא רואה את אשתו. חוגים המקורבים למנהיג הקהילה מכחישים בתוקף את השמועה, ואומרים שהשמועה מופצת על ידי אנשים רעים. זוג נוסף העוסקים בענייני מסעדות מפוארות. זוג יפה עם ילדים יפים וחכמים, זוג שניתן לראות רק באלבומים. מעבר לכך הם זוג עשיר ומקושר מאוד מאוד. כל אחד מבני הזוג לקח עורך דין תותח מחוץ לעיר, בגלל מחלוקת כנראה על הרכוש. פריחה מבטיחה לכם לפרסם יותר פרטים בעתיד

סוללה אורכה של אמנים הגיעה ל׳רדיו דרום׳ להתארח בתכנית ״בחצי היורם״ עם יורם סוויסה. אחד מהם היה חברו הטוב איתי לוי, שבמהלך שיחה של יורם עם מאזינה בשידור, איתי פרץ בבכי של התרגשות מסיפורה האישי של המאזינה.  כן כן, ממש בכי עם דמעות!

פריחה שמעה על קבוצת אופניים מקצועית שהתאגדה לראשונה השנה ותחל פעילות מקצועית במסגרת אגודת ספורטאי מכבי אשדוד.

הרוח החיה לקידום הספורטאים לפעילות הינו מנהל הקבוצה אלוש יובל. בין הספורטאים נמצאים בין היתר מנכ"ל העירייה אילן בן עדי, גזבר העירייה עודד לוי, מנכ"ל רשות הספורט יורם אסרף ועוד רבים וטובים. אגודת ספורטאי מכבי אשדוד תפעל לטפח ולקדם את הקבוצה להשתתף בכלל התחרויות ולקיים אימונים סדירים לאורך עונת הפעילות. פריחה מפרגנת.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן