מכבי בנות אשדוד מתחדשת

ליגת 'אתנה ווינר' בכדורסל נשים אמורה לצאת לדרך בתאריך 12.10 ובמכבי בנות אשדוד העלו מהלך בהכנות. ה'סנטרית' דניאל אדאמס חתמה. המאמן כץ: "נרגש לאמן אותן"

צילום: איתן אסולין
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

הליגה בכדורסל נשים כזכור הופסקה בשל התפרצות הנגיף ומכבי אשדוד הוכרזה כסגנית האלופה. כעת קבוצות הליגה נערכות לעונה הבאה שתיפתח אי שם במהלך חודש אוקטובר, או אם תרצו, תחילת שנת תשפ"א. יש לציין כי עדיין לא יצאה הודעה רשמית מטעם מנהלת הליגה לכדורסל נשים, על פתיחתה של העונה הבאה. למרות שטרם ידוע אם העונה תתחיל בוודאות, הקבוצה של המאמן גלעד כץ הייתה פעילה מאוד השבוע בשוק השחקניות. האחרונה החתימה לא פחות מ-5 שחקניות חדשות ובכך השלימה את רוב הסגל שלה ובכוונתה להציג בעונה הבאה סגל כמעט חדש.
השחקנית המשמעותית ביותר שתשחק במכבי בנות אשדוד, היא הסנטרית הדומיננטית בת ה-30, דניאל אדאמס (1.88 מטרים), שחוזרת לקדנציה שלישית במועדון, לאחר ששיחקה באשדוד בעבר במשך כארבע עונות וחוזרת לעיר הנמל שלנו מהליגה הטורקית. גם הזרות בנות ה-25 קאדיג'ה קייב (1.90 מ'), ששיחקה בעונה שעברה באליצור רמת השרון ואלכסיס פיטרסון (1.70 מ'), ששיחקה בהפועל פ"ת בעונה הקודמת חתמו בקבוצה והן אמורות לעזור לאדאמס מתחת לסלים ובקליעה מבחוץ.
גם בשוק השחקניות הישראליות מכבי אשדוד הייתה פעילה מאוד ושמה את ידה על ה'גארדית' הכשרונית בת ה-26 מאי דיין, שגדלה באשדוד, שיחקה לאחרונה במכבי הרצליה וקלעה בממוצע 11 נקודות למשחק. שחקנית ישראלית נוספת שתשחק בבנות אשדוד העונה היא ירדן דנן בת ה-23, המתנשאת לגובה של 1.78 מ'. דנן שיחקה בעונה החולפת בנווה דוד רמלה וקלעה 7.1 נק' למשחק. גם השחקנית לאה פרביס, שמגיעה מאליצור חולון חתמה באשדוד. המתאזרחת המוערכת, אנט סנואו האריכה חוזה לעונה נוספת והיא אמורה להוסיף הרבה אנרגיות וניסיון מהספסל.
המאמן בן ה-51 גלעד כץ אמר על התגבשות הסגל: "אני מאוד נרגש לאמן אותן. מרגיש מצוין. עשינו סגל חדש לחלוטין משנה שעברה. מקווה שהסגל הזה יתגבש כמה שיותר מהר ושנצליח".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן