מכבי אשדוד פישלה

מכבי אשדוד כבר נגעה בפסגת הטבלה, אך למרות ההצלחה הקבוצה פיטרה את המאמן אורי קוקייה והחתימה את חנן הירשקוביץ. במשחק העונה נגד יבנה הקבוצה הפסידה 86:90 ותסיים את העונה ככל הנראה במקום השני

האכזבה ביבנה. שחקני מכבי אשדוד. צילום: אביחי דלאל
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מכבי אשדוד בכדורסל נמצאת בעונה די מוצלחת בליגה ארצית דרום ומכוונת לעלות לליגה הלאומית בסיום העונה. ביום שישי האחרון, הקבוצה הודיעה באופן מוזר על פיטוריו של המאמן אורי קוקייה. מדובר בנושא שנוי במחלוקת, שכן, הקבוצה נמצאת בחלק העליון של הטבלה ולא במצב שבו בדרך כלל מפטרים מאמנים.

 לפי גורמים המעורים בפרטים הרקע לפיטורים הוא לא מקצועי, וקוקייה עזב לאחר ששחקניו לא הסתדרו איתו בחדר ההלבשה. באותה הודעה של מכבי אשדוד, הוחלט למנות את עוזרו של קוקייה דור כהן לתפקיד המאמן והוא זה שעמד על הקווים במשחק הצמרת נגד אליצור יבנה, מוליכת הטבלה, יחד עם שני האקסים אלעד הופמן ויובל רחמילביץ'.

המשחק נפתח לעיני 500 צופים בהיכל ׳רלף קליין׳ ביבנה ובשליטה של המקומיים, אשדוד הצליחה להפוך בסיום המחצית הראשונה. ברבע השלישי, אליצור יבנה שוב ברחה, אשדוד שוב הפכה אך יבנה הצליחה לאזן את התוצאה ל-63:63 בסיום הרבע. ברבע הרביעי יבנה הצליחה לעלות ל-13 נקודות הפרש ואשדוד הצליחה לצמצם עד לשתי נקודות לאחר שעומר אל על סחט עבירה מהשלשה. אך אשדוד הצליחה כבר לחטוף את הכדור ולאבד אותו ויבנה הגדילה את הפער ל-4. 86:90 ליבנה בסיום.

קיבל את המושכות. המאמן חנן הירשקוביץ (צילום: מדיה מכבי אשדוד)

המשמעות היא שמכבי אשדוד תסיים ככל הנראה את העונה במקום השני ותתמודד נגד אליצור רמלה בפלייאוף העליון. בכל מחוז יש ארבע קבוצות  שיתמודדו בפלייאוף העליון, בדרום ככל הנראה יתמודדו אליצור יבנה נגד א.ס אשקלון ומכבי אשדוד נגד אליצור רמלה. כל זה תלוי במחזור שהתקיים ביום רביעי האחרון, לאחר סגירת הגיליון, ובו אירחה מכבי אשדוד את א.ס אשקלון.

בשלישי האחרון, אשדוד הודיעה כי "יש רוח חדשה במועדון”, והחתימה את אחד ממאמני העונה בליגה הלאומית חנן הירשקוביץ. "חנן הינו מאמן מוערך מאוד ובעל רזומה עשיר בליגה הלאומית ורק בשנה שחלפה עלה עם כפר קאסם מהליגה הארצית לליגה הלאומית", נכתב בהודעת המועדון.

נתי כהן המנהל המקצועי של מכבי אשדוד מסר: "אנחנו שמחים על הצטרפותו של חנן הירשקוביץ, מאמן עם ניסיון רב והצלחות רבות במרוצת השנים, למשפחת מכבי אשדוד, מאחלים לו ולקבוצה שלנו הצלחה רבה ביישורת האחרונה של העונה, מאמינים וסומכים עליהם. בהזדמנות זאת אנו מבקשים להודות למאמן אורי קוקיה על עבודתו המסורה והשקעתו הרבה ומאחלים לו בהצלחה בהמשך הדרך".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן