מכבי אשדוד מתחה את מכבי ת"א בגביע

מכבי אשדוד אמנם הפסידה בתוצאה 75-69 למכבי ת"א והודחה מגביע המדינה, אך יצאה עם הרבה מחמאות ותקוות מההתמודדות. רחימי: "החבר'ה באו עם סופר מוטיבציה"

צילום: עודד קרני, מינהלת הליגה
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ביום ראשון השבוע יכולנו לראות את מכבי אשדוד החדשה, שאירחה באולם ה'קריה' בעיר (ללא קהל), את אלופת המדינה מכבי ת"א, במסגרת הסיבוב הראשון של גביע המדינה. החניכים של עופר רחימי, שישחקו השנה בליגה הלאומית, הצליחו למתוח את האימפריה הצהובה, שהתאמצה והזיעה כהוגן, בכדי להשיג ניצחון דחוק בתוצאה 75-69. זה עוד מוקדם, אך אם נשפוט לפי המשחק שהתקיים בתחילת השבוע, מכבי אשדוד תציג העונה חבורה מאוחדת ואנרגטית והיא יכולה לראות את עצמה מועמדת מובילה לחזור חזרה לליגת העל בתום העונה.

מי שבלט בשורות אשדוד היה דורנד סקוט, שהפגיז 29 נקודות ואותת לכולם, כי העונה הוא הולך להיות ה'גו טו גיי' של מכבי אשדוד. גם דראפיץ' היה לא רע בכלל וצלף 11 נקודות, כולל שלוש שלשות. אולם, זה לא הספיק לחבורה הלוחמת של מכבי אשדוד, שנכנעה לקבוצת בעלת כלים ותקציבים גבוהים הרבה יותר משלה. אשדוד אמנם פיגרה לכל אורך המשחק, אך ברבע האחרון הצליחה לצמק את התוצאה לארבע הפרש בלבד ובכך הלחיצה את מכבי ת"א. עוד קלעו לאשדוד: רוזנפלד- 10, פיטשון- 8 (ועשרה ריבאונדים) ושגיב דוד- 7.

רחימי: ״הקלפים היו לטובתנו״

מאמן מכבי אשדוד, עופר רחימי אמר בסיום ל'ערוץ הספורט': "החבר'ה באו עם סופר מוטיבציה. הקלפים היו לטובתנו. חבל לי על כמה החלטות בסוף המשחק. גם נפלנו מהרגליים. אולי הייתי צריך ללכת עמוק יותר לספסל, אבל הרגשתי שהמומנטום איתנו, לכן לא עשיתי זאת."

מאמן מכבי ת"א אמר בסיום בקרירות: "לא היינו מרוכזים מספיק. הדבר הכי חשוב זה ניצחון. חוץ מזה, לא ניקח כלום מהמשחק הזה".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן