מכבי אשדוד לא מוותרת

מכבי אשדוד סוף סוף ניצחה, בתוצאה 82-69 את הפועל חולון במסגרת המחזור ה-18 של ליגת 'ווינר' בכדורסל. פול סטול וליאור אליהו הצטיינו. אליהו: "הכנסנו את עצמנו לבור ונעשה הכל לצאת ממנו״

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

לאחר חמישה הפסדים ברציפות, מכבי אשדוד והמאמן בראד גרינברג, חזרו לנצח ולחלום על הימלטות מירידת ליגה. במוצ"ש האחרון הגיעה לאולם 'הקריה', קבוצת הפועל חולון ומאמנה היווני העצבני דדאס. לא הרבה נתנו סיכוי לאשדוד לנצח, לאור ההיעדרות של לדונטה הנטון בעקבות פציעה. אולם, מכבי אשדוד הייתה נחושה להראות לליגה שהיא לא מוותרת והיא תנסה להיאבק עד הסוף והיא גם הצליחה בכך. בנוסף, אם פול סטול ימשיך ביכולת הזאת, אולי חלום ההישארות בליגה, יהפוך למציאות. 21 נקודות, 10 אסיסטים ו-6 ריב' היו לרכז ויחד עם ליאור אליהו שקלע 20, הם סחפו את אשדוד לניצחון מרשים על יריבה חזקה. אשדוד פתחה בחמישייה עם סטול, דגלאס, בן משה, אליהו וצ'וברוביץ' וסיימה את הרבע הראשון בפיגור 14-12. ברבע השני נקלעו יותר נקודות והקבוצות התחילו להתחמם. בן משה קלע שתי שלשות לזכות אשדוד, אך ריצת 8-0 של האורחת, העלתה אותה ליתרון 43-37 בהפסקה.
המארחת, שנדחפה על ידי הקהל שלה, פתחה את הרבע השלישי בצורה טובה. ההגנה של גרינברג עבדה ומנעה מחולון לקלוע במשך 3 דקות שלמות. סטול ודגלאס הובילו ריצת 21-3 לזכות אשדוד והפכו את המשחק במהלך הרבע השלישי. לאחר שלושה רבעים אשדוד הוליכה 57-52. את הרבע הרביעי אשדוד פתחה עם נקודות של אליהו ושלשה גדולה של סטול. אשדוד המשיכה לייצר דקות גדולות והגדילה את ההפרש לדו ספרתי, עם דאנק של אליהו ושלשה נוספת של סטול, שלמעשה, חרצו את גורל המשחק. בסיום: 82-69 לאשדוד, שחוזרת לנצח ואולי, חוזרת לליגה. המחזור הבא יתקיים בעוד כשבועיים ומכבי אשדוד תארח את מכבי חיפה.
עוד קלעו לאשדוד: בן משה- 12, אופייבו ודגלאס- 10 (כ"א), צ'וברוביץ'- 5, ג'ונסון- 3 ולוינסון- 1.
בראד גרינברג אמר בסיום: "נותרו עוד 15 משחקים. צריך להתחיל לנצח משחקים. בעיקר בבית. אולי זה יעזור לנו להרגיש טוב יותר לקראת המשחק הבא. נדרשת עבודה קשה ולנסות להשתפר בכל יום. ניצחנו היום וזאת הרגשה טובה. כולנו צריכים להוכיח את עצמנו."
ליאור אליהו הוסיף: "היו לנו כמה משחקים לא טובים. בסופו של דבר, המאזן לא משקר. מעבר לחוסר מזל, הייתה גם חוסר יכולת. היום היינו אגרסיביים. הם גם החטיאו הרבה זריקות נוחות. סך הכל היה לנו משחק טוב. יש לנו עוד מה לתת. נכנסנו לבור מאוד גדול. אני מקווה שנוכל לצאת ממנו. מה שבטוח, נעשה הכל כדי לצאת ממנו."

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן