מכבי אשדוד התרסקה ב'קונכיה'

מכבי אשדוד הובסה במשחק גורלי בחוץ בתוצאה 102-77 מול הפועל באר שבע במסגרת המחזור ה-20 של ליגת 'ווינר' סל. ליאור אליהו נפצע באימון וכנראה גמר את העונה. במחזור הבא: משחק חוץ נגד גלבוע גליל. (שני, 19:30, גן נר)

צילום: מנהלת ליגה
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מכבי אשדוד יצאה למשחק חוץ חשוב ביותר מול המדורגת לפני אחרונה, הפועל באר שבע באולם ה'קונכיה', לעיני 1900 צופים. המארחת הייתה דומיננטית מין הפתיחה ונהנתה מערב נדיר של הרכז שלה טי ג'יי ויליאמס, שסיפק 26 נקודות ושיא עונתי של 15 אסיסטים. באר שבע גם הציגה מפגן שלשות באחוזים טובים, מה שעזר לה להכריע את המשחק בשלב מוקדם יחסית.
אשדוד חסרת המזל התייצבה למשחק הכי חשוב שלה העונה עם הרכב חסר כהרגלה, אבל הפעם גם הקפטן ליאור אליהו, ששבר את האצבע באימון המסכם לקראת המשחק נעדר וצפוי לא לשחק תקופה ארוכה. גם לה דונטיי הנטון נפצע וכנראה גמר את העונה. גרינברג חסר הכלים, פתח בחמישייה עם סטול, דגלאס, טולפסן, פרואינד ואופייבו. הדקות הראשונות היו שייכות לבאר שבע עם עמית שמחון שקבר שלוש שלשות והוביל את קבוצתי ליתרון 13-4. ספנסר וויס בעונה שעברה באשדוד, נכנס לעניינים ועם שתי שלשות לזכות ב"ש, הגדיל את הפער עוד יותר. בתום 10 דקות של כדורסל ב"ש הוליכה ביתרון 33-17. ברבע השני אשדוד נכנסה למשחק, הרבה בזכות אלייז'ה ג'ונסון, שעלה מהספסל וקלע שתי שלשות. נקודות חשובות של סטו דגלאס צימקו את הפער לחמש נקודות בלבד. אך בנקודה הזו, המשחק שוב התהפך וב"ש יצאה לריצה משלה, עם נקודות ואסיסטים נהדרים של כוכב המשחק, טי ג'יי וויליאמס, שהוביל את המארחת ליתרון 55-37 בהפסקה.
פתיחת המחצית השנייה לא בישרה טובות לאשדוד, כאשר באר שבע המשיכה להכות בה ללא רחם. זאק מב"ש קלע שני סלים רצופים ובן אלטיט הטביע והיתרון הביתי צמח ל-61-38. טולפסן וסטול צימקו, אך שוב ב"ש הגיבה עם שתי שלשות של שמחון שהעלו אותה ליתרון 30 הפרש. ברנדווין וסטול עוד ניסו להציל משהו מהכבוד האבוד, אך זה לא עזר להם ובסיום 3 רבעים התוצאה הייתה 84-57 למארחת. הרבע האחרון היה לפרוטוקול בלבד ובסיום: 101-77 לב"ש.
ההפסד ה-16 העונה של מכבי אשדוד מכניס אותה לבור כמעט בלתי אפשרי לצאת ממנו, כאשר אשדוד נמצאת במקום האחרון בטבלה, במרחק 3 משחקים מב"ש ולאחרונה יש יתרון במפגשים בין השתיים, כך שבמקרה של שוויון בנקודות, ב"ש תקדים את אשדוד.
קלעו לאשדוד: סטול וברנדווין – 14 כל אחד, צ'וברוביץ'- 13, אופייבו- 10, טולפסן, ג'ונסון ובן משה- 7 כ"א, לוינסון ופרואינד- 3 כ"א ודגלאס- 2.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן