מזעזע: מי השחית את האנדרטה לחללי חיל הים?

עובדי עיריית אשדוד גילו כי אלמונים השחיתו את האנדרטה לזכר חללי חיל הים בגן אלישבע. העובדים מיהרו וניקו את האנדרטה. בעירייה יגבירו את הפיקוח במקום

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מעשה ונדליזם מזעזע באשדוד. עובדי עיריית אשדוד שהגיעו ביום שישי, היום הראשון של השנה האזרחית, לפעולה שגרתית של ניקיון בגן אלישבע ברובע א׳, נחרדו לגלות כי אלמונים השחיתו את האנדרטה לזכר חללי חיל הים. צבע אדום וכתובות גרפיטי רוססו על האנדרטה, הקיר ההיקפי רוסס גם. גם סביבת האנדרטה רוססה עם ספריי אדום.

מנהל התפעול ומנהלת הרובע לקחו את הפיקוד על הטיפול. אגף תפו״ח  ומחלקת נטיעות גן אלישבע הגיעו באופן מיידי למקום והחלו בניקוי האנדרטה. העבודה במקום בוצעה במלוא הרגישות ובזהירות. ״זכר הנופלים חשוב לכולנו ולכן פעלנו במהירות הגדולה ביותר  תוך הפעלת כוחות רבים במטרה לסיים את העבודות גם לפני כניסת השבת. לא רצינו שהזוועה תחשף או תישאר עד יום ראשון״, מציינים במנהל התפעול בעירייה.

בעירייה רואים את הונדליזם במלוא החומרה. המוקד העירוני ביחד עם המוקד רואה מנסים להתחקות אחר מבצעי הזוועה, ובשבוע הבא יתווספו מצלמות נוספות ומתקדמות אשר יסייעו על הפיקוח במקום.

האנדרטה של חיל הים הוקמה בשנת 1972 כיד זיכרון ל-47 חללי המשחתת אילת, שטבעה בעקבות פגיעת טילים מול חופי סיני באוקטובר 1967. שנה לאחר הקמתה הוחלט שתשמש כאנדרטה המרכזית לזכרם של חללי חיל הים, ומונצחים בה כל חללי החיל.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן