מיתוג ולוגו חדשים למרכז הרפואי קפלן

רגע מכונן בחיי ביה"ח קפלן: מנכ"ל שירותי בריאות כללית, פרופ' אהוד דודסון, ראשי ערים בסביבת בית החולים וסמנכ"לים השיקו את הלוגו החדש של בית החולים: 'יש על מי לסמוך'

צילום: גלעד שעבני
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

הלוגו החדש שהושק במהלך האירוע משלב חץ המייצג חדשנות ושאיפה קדימה וסליל DNA המייצג את המקור של כלל בני האדם וגם את ה DNA המיוחד של בית החולים קפלן, דרכו הנהלת בית החולים מעבירה את המסר למטופלים ולעובדיה – "יש על מי לסמוך".
פרופ' אהוד דודסון, מנכ"ל כללית, אמר כי הוא משוכנע שיש על מי לסמוך בקפלן. " אנשים מצוינים בכל המקצועות ובכל התפקידים, עושים עבודה מצוינת" הוא אמר. "עבודת צוות יוצאת דופן באיכות שלה וברמת השירות וברצון שלכם להצליח".

ד"ר שרית אבישי – אלינר, מנהלת המרכז הרפואי קפלן וביה"ח הרצפלד, ביקשה להודות בחום לכלל הצוותים הרפואיים שנרתמו לתהליך בניית האסטרטגיה מתוך מחויבות אישית להצלחת בית החולים בהצבת המטופלים במרכז העשייה. "האמירה החשובה שלנו 'יש על מי לסמוך' והלוגו החדש הנם בבחינת אני מאמין במובילות, באיכות הרפואית, בשירות ובמקצועיות של הצוותים הרפואיים בקפלן ששוקדים כל העת על מחקר וקידום הרפואה", היא הסבירה. "אנחנו לא שוכחים לרגע את המטופלים שלנו שהם במרכז העשייה היומיומית ואת החמלה שהיא ליבת ומהות המקצוע שלנו".

גב' אורית ארטל – דלוגין, מנהלת השיווק של בית החולים ומי שהובילה את התהליך האסטרטגי בקפלן, אמרה כי האסטרטגיה שהושקה היום מבוססת על שנתיים אינטנסיביות עם כלל הצוותים הרפואיים במחקרים, קבוצות מיקוד, ראיונות עומק, שיחות ודיונים. "העבודה הפנים ארגונית התמקדה במסר המרכזי המאפיין ביותר כיום את קפלן – 'יש על מי לסמוך'. מסר זה ממצב אותו במקום המדויק ביותר ומבדל אותו מהמתחרים בסביבת העבודה שלנו".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן