מישל ביטון הסיר מועמדותו לדירקטוריון הנמל:"מתכוון להתמודד לוועד העובדים"

למרות שזכה ברוב קולות לתפקיד חבר דירקטוריון הנמל מטעם העובדים הוא החליט להסיר מועמדות. "מעכבים את המינוי שלי ואני חושב לעצמי למה? כנראה התשובה ברורה, מפחדים מאדם חזק שבא עם האמת שלו ללא פחד שפעל ופועל למען ציבור שלם של עובדים". עכשיו פניו לוועד העובדים

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

במכתב אישי ששלח היום לעובדי הנמל, מישל ביטון ששימש בעבר חבר בוועד העובדים בנמל כי בכוונתו להתמודד בבחירות הקרובות לועד עטובדי נמל אשדוד וכי הוא מוותר על תפקיד חבר דירקטוריון בנמל מטעם העובדים, למרות שנבחר לתפקיד ברוב מוחץ. "כמו שכולכם יודעים נבחרתי לפני כשנה ברוב קולות לייצג אתכם בדריקטוריון, זה לא סוד שגם שם מנסים לשים לי רגליים והכניסה לתפקיד נדחתה כל פעם" הוא הסביר. "אני חושב לעצמי למה? כנראה התשובה ברורה, מפחדים מאדם חזק שבא עם האמת שלו ללא פחד שפעל ופועל למען ציבור שלם של עובדים".
ביטון מעדכן כי "החלטתי להסיר את מועמדתי לתפקיד הדריקטוריון ומקווה לקבל מכם את המנדט בועד העובדים. בהחלטה הזו דבר אחד עמד לנגד עיניי וזה עובדי התפעול ודרך הועד אוכל להשפיע יותר ולנסות לתקן את העיוות שנעשה במשך שנים. הכסא לא באמת מעניין אותי כפי שמציירים זאת וההוכחה לכך שאני מוותר על המינוי לדריקטוריון, העובדה שנבחרתי בעבר לייצג אתכם בועד העובדים ברוב קולות ושימשתי כחבר ועד ונתתי מעצמי והמשכתי לתת גם אחרי".
ביטון הוסיף כי "צריך לשים את המחלוקות בצד ובאמת להתאחד, לבחור ועד בצורה דמוקרטית ושקופה שכל הציבור ילך אחריו בין אם זה יהיה אני ובין אם לא, פשוט לכבד את הבוחר. כשיהיו בחירות בקרוב לועד העובדים אני כן אתמודד ובתקווה להיבחר בצורה דמוקרטית. אני מאמין שכדאי לעשות פריימריז לפני הבחירות לועד על מנת שקולות של עובדים לא יזרקו לפח סתם. אמשיך להילחם עבור המחלקה מאחרון העובדים ועד לותיק ביותר, כי בסופו של יום כולנו שווים והסכנות שצפויות לנו ביום יום לא מבדילות בינינו".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן