מיליון ו-300 אלף ש"ח פיצוי לסטודנט לרפואה שנדרס על ידי אחיו

סטודנט לרפואה בשנות ה-20 המאוחרות יזכה לפיצוי של מיליון ו-300 אלף ש"ח לאחר שנדרס על ידי אחיו. מהתביעה שהוגשה לבית משפט מחוזי מרכז באמצעות עו"ד דותן לינדנברג, עולה כי לפני ארבע שנים, בתאונת דרכים לילית שהתרחשה בעיר בדרום, אחיו נסע אחורנית ברכב מסוג טויוטה ופגע בעוצמה בצעיר בזמן שעסק בפעילות ספורטיבית בחצר הסמוכה לביתו

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ממקום התאונה הוא פונה בעזרת בני משפחתו לבית החולים שם אובחן כי הוא סובל מפגיעות רב מערכתיות וביניהן בצוואר, החזה, חוליות הגב והמותניים.

מאז התאונה הוא סובל מפריצות דיסק במספר חוליות בעמוד השדרה, קושי בהליכה ועליה במדרגות, נימול בידיו ורגליו, מצליעה, מחוסר יציבות, ממגבלות בתנועת הצוואר והמתניים ומכאבי גב. אם לא די בכך,  כתוצאה מהתאונה,  הסטודנט לרפואה סובל מפוסט-טראומה, המתבטאת בין היתר בסיוטים ליליים כתוצאה מפלאשבקים מהתאונה, הפרעות שינה, תאבון ירוד שבעקבותיו השיל 15 קילו ממשקלו. בנוסף הוא סובל מסחרחורות ואיבוד זיכרון.

בא כוחו עו"ד דותן לינדנברג העוסק בתביעות בגין תאונות דרכים ונזקי גוף, טוען בתביעה כי מאז התאונה הצעיר נאלץ לזנוח את לימודי הרפואה  ואת העבודה בעלת שכר גבוה בה עבד לפני התאונה.

הצעיר תבע לקבל פיצוי עבור עזרת צד ג', הוצאות רפואיות, הפסדי שכר ופנסיה, כאב וסבל.

חברת הביטוח הראל שביטחה את רכב הטויוטה של אחיו ביקשה בכתב ההגנה למחוק או לדחות את התביעה על הסף, בין היתר בטענה כי אין מדובר בתאונת דרכים וכי עליו למצות את הפיצוי מול הביטוח הלאומי וקופת החולים.

במסגרת הסכם פשרה שקיבל תוקף אל השופטת עירית כהן מבית המשפט המחוזי מרכז, נקבע כי הוא יקבל מחברת הביטוח הראל, פיצוי כולל של כמיליון ו-300 אלף ש"ח.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן