מיום ראשון: אשדוד חוזרת ללימודים

תלמידי כיתות א'-ג' חוזרים ללמוד, הגנים עדיין לא. עיריית אשדוד נערכת לפתיחת הלימודים

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

עיריית אשדוד הודיעה כי בהמשך להחזרת החינוך המיוחד לפני כ-10 ימים, בוצע ריכוז מאמץ אדיר על מנת לאפשר חזרה הדרגתית של ילדי כיתות א'- ג' ותלמידי יא' יב' לקבוצות תגבור לקראת הבגרויות.
בעירייה ציינו כי בוצעה היערכות מקיפה גם בגני הילדים, אולם בהתאם להנחיות הממשלה, חזרת גני הילדים נדחית.
במסגרת ההיערכות בתי הספר נוקו באופן יסודי, בוצעה הפרדה בין כיתות, כך שכל כיתה תכיל מקסימום 15 תלמידים, נרכשו לכל התלמידים מסיכות רב פעמיות, חומרי חיטוי לידיים ומטליות חיטוי. כל ילד ישב במקום קבוע וילמד בהרכב קבוע.
כמו כן, נבנו חציצות בפרוזדורים והתלמידים יצאו להפסקות לסירוגין, על מנת לשמור על כללי הריחוק החברתי.
כל הורה יתבקש לחתום על הצהרה יומית לפיה נמדד לילד חום והוא מתחת ל-38 ,ושאין בבית אנשים חולים או בבידוד, כתנאי לכניסה לשטח בית הספר.
החזרה המדורגת מבוצעת בהתאם להנחיות המחמירות ביותר ונועדה להתחיל חזרה אחראית לשגרה, תוך מעקב ובקרה צמודים על כך שהחזרה ללימודים לא תשפיע על עקומת ההתפשטות של הקורונה.
ראש העיר יחיאל לסרי מסר כי "נערכנו על פי כל הכללים המחמירים שננקטו במקומות אחרים בעולם, ועפ״י הנחיות משרדי הבריאות והחינוך, מתוך הבנה שהחזרת הילדים בעיקר בכיתות הנמוכות ובגנים, הינה תנאי הכרחי להחזרת המשק לעבודה באופן הדרגתי. אני מודה מקרב לב למינהל החינוך,להנהלות מוסדות החינוך,לצוותי ההוראה,לגננות ולסייעות ולעובדי העיריה, על המאמץ הרב בהכנת המערכת לקליטה מיטבית של התלמידים, ומאחל לכולנו חזרה לשגרה בריאה ובטוחה".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן