מטה מיוחד לטיפול בתושבים הוותיקים של אשדוד

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי נרתם לסייע לקבוצת התושבים בגילאי 65 ומעלה, אשר חיים בגפם ואין להם בני משפחה וקרובים שיסייעו להם

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ראש העיר יחיאל לסרי הורה על הקמת מטה מיוחד שיסייע לקבוצת הסיכון הגבוהה ביותר, בעזרת מתנדבים אשר ירכשו עבורם מצרכים חיוניים. העיקר שלא יצאו מהבית

בפוסט אישי שהעלה ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי הוא מבשר על הקמת המטה המיוחד, וכתב: "המאבק בהתפשטות נגיף הקורונה נמשך, וכמו שכולנו מבינים האמצעי  החשוב ביותר הוא ריחוק חברתי, שמירה על כללי ההיגיינה והסתגרות בבית – למעט יציאה קצרה לצרכים חיוניים.

כיוון שהמבוגרים בינינו נמצאים בקבוצת הסיכון הגבוהה ביותר, עלינו לקחת אחריות מלאה עליהם ועל הצרכים שלהם, כך שהם לא יצטרכו לצאת מהבתים בכלל ולא יסתכנו בהדבקה, שתסכן את חייהם. הדברים נכונים גם לא לצורך חיוני כמו קניית מזון, או תרופות, ולכן הקמנו מטה מיוחד לטיפול בבני 65 פלוס.

המטה שהקמנו נועד לטפל באוכלוסיית בני ה-65 ומעלה שאין להם בני משפחה או חברים אשר יכולים לערוך עבורם קניות או להביא להם תרופות. מטרת המטה היא להגיע אליהם ולספק להם כל מה שהם צריכים, לכל תקופת ההסגר, וגם אם יימשך זמן אנו ערוכים לכך. אנו נעזרים במאגרי המידע שלנו ויש בידינו מיפוי של כל מי שנמנה על אוכלוסייה זו באשדוד, בדגש כאמור על אלה שאין להם עורף משפחתי בעיר.

כיוון שאיננו רוצים להחמיץ אף לא אחת ו/או אחד שזקוקים לעזרתנו, אנו פונים בבקשה – אנא מיכם, אם אתם בני 65 ומעלה ואין לכם עורף משפחתי בעיר – אם אין לכם ילדים, אחים, או קרובים שיכולים לסייע לכם – אנא, התקשרו למוקד 106, המוקד העירוני שלנו, והודיעו על כך.

מצד שני, מי שיש לו עורף משפחתי, ילדים או מכרים שיכולים לסייע לו, אנא, הפעילו אותם והסתייעו בהם כדי לאפשר לנו לעזור לאחרים.

אנא, שימרו על עצמכם. הבידוד החברתי קשה, אבל הוא חשוב לשמירה על החיים! במיוחד על המבוגרים שבינינו. אנחנו חזקים ביחד, ובע"ה גם ננצח ביחד!"

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן