מחשב לכל ילד : המיזם של מישל ביטון לחלוקת מחשבים לילדי אשדוד נמשך גם בזמן המלחמה

המלחמה לא עוצרת את פרויקט "מחשב לכל ילד", שיזם יו"ר ועד עובדי התפעול בנמל אשדוד, מישל ביטון, ומאז שפרצה המלחמה הספיק המיזם להעניק 50 מחשבים לילדים. מדובר במחשבים שנתרמו ותוקנו.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מישל ביטון יזם את הפרויקט כשפרצה מגיפת הקורונה והצטרף ליוזמתו יעקב מלול. בהמשך הצטרפו גם שי אלקיים ומרלן וינסבלום. עו"ד שמוליק מישוק העמיד לרשות המיזם מקום ב"גן העיר", בו תוקנו ואוחסנו המחשבים שנתרמו.

מאז היווסדו של המיזם הוא  כבר העניק לילדים מעל ל-2,000 מחשבים. כשפרצה המלחמה העביר המיזם חלק מפעילותו למקלט ברובע י"א והוא החל לשתף פעולה גם עם הנהגת ההורים העירונית, בראשות מאיר פור וסגניתו סימה חסן.

במסגרת המיזם החלה גם פעילותן של ליבי ספוזיניקוב וקארין קרואני, מהנהגת ההורים. למרות שמפרוץ המלחמה נתרמו למיזם מחשבים ואביזרים נלווים, בין היתר על ידי רם ורובי מפנסיון הכלבים במושב חצב ועל ידי נאור גלילי בן אשדוד, שמכהן כיו"ר מכבי, המיזם מתקשה לעמוד בביקוש הרב.

לדברי ביטון הם מקבלים מידי יום עשרות פניות של הורים  לקבלת מחשבים. " העברנו מחשבים בנוסף לילדי אשדוד גם  לילדים באשקלון ואנחנו מתכוונים להעביר גם מחשבים לילדים שפונו מעוטף עזה.  קורה שבגלל שחסרים לנו חלקים אנחנו לא יכולים להעניק את המחשב. לכן אנחנו זקוקים לכל ציוד שקשור למחשבים, בין היתר למצלמות, למסכים, ולחיבורי חשמל.

מי שרוצה לתרום או מי שרוצה לקבל מחשב יכול לפנות אלי לטל'  מספר 052-3555234.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן