מחשבים מתרומות חולקו לתלמידי אשדוד, והאם בעירייה ניסו להכשיל המהלך

עשרות מחשבים ניידים איכותיים חולקו לתלמידים נזקקים באשדוד כחלק ממהלך לצמצום פערים דיגיטליים בדגש מחשב בכל בית ומדוע היה ניסיון להכשיל החלוקה

שרון מרק סגנית רהע אשדוד, דרור מזרחי DM COMPUTERS, יוני חזיז הפורום לקידום הבריאות באשדוד.
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל


 המחשבים אשר חולקו השבוע הינם תרומת הפורום לקידום הבריאות באשדוד אשר שמו להם למטרה להביא לצמצום פערים טכנולוגיים וחברתיים בתקופה זו בה הלמידה מתקיימת מרחוק. בנוסף סופקו תוכנות אופיס, תמיכה ואחריות עד בית התלמיד לשלוש השנים הקרובות בחסותDM COMPUTERS  בבעלות מזרחי דרור, תושב העיר.  
 
שרון מרק: "בשם תלמידי העיר כולם אני מודה למשפחת הפורום לקידום הבריאות באשדוד ולדרור מזרחי שהצלחנו יחד לסייע ולשמח עם בוא השנה החדשה עשרות תלמידים ומשפחות באשדוד. לצערי המדינה הכריזה על סגר אך לא דאגה לציוד הטכנולוגי המתאים לכל ילד כך שמידי יום ושעה אני רואה את העוול התסכול ותחושת חוסר האונים של ילדים רבים אשר המצב הכלכלי בבית מונע מהם ללמוד. חלק מהמחשבים חולקו באמצעות מנהלי בתי הספר ואחרים למשפחות רווחה ואנו פועלות כעת לגיוס נוסף של מחשבים וטאבלטים על מנת לסייע לכמה שיותר תלמידים. עדכונים וטופס רישום יעלו בעמוד הפייסבוק 
https://bit.ly/2ZTJPdt

אריה מימון

מדוע אריה מימון ניסה להכשיל המהלך:
 
בשולי הסיפור מתברר כי הממונה על החינוך אריה מימון הורה למנהלי בתי ספר לא לשתף פעולה עם התרומה של המחשבים שהועברו אליהם לחלוקה.

לא ברור מדוע עשה כן. לאשדוד 10 נודע כי מדובר במשחקי אגו. זאת בשל העובדה שזה לא עבר דרכו. גורם המעורב בסיפור אמר:"מימון עושה משחקי אגו על גב ילדים נזקקים חבל שכך. במקום שהעירייה תקפוץ על זה היא מכניסה מקלות בגלגלי המעשה המדהים הזה לחלק לנזקקים מחשבים. זה עבודה של העירייה לא שם גורמים פרטיים"

 

תגובת עיריית אשדוד

בשל הרגישות חובה עלינו לעמוד באמות מידה ציבוריות ולהבטיח שהחלוקה תבוצע בהתאם לרשימות ולקריטריונים כפי שסוכם ישירות מול התורם.
עיריית אשדוד, חילקה מאות מחשבים ופועלת לחלוקה של כל הכמות הנדרשת להשלמת הפערים, בצורה מתואמת ומפוקחת .

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן