מחשבים לילדי עולים

31 מחשבים הוענקו לילדי עולים, ע"י מפעל הפיס ובשיתוף אגף הקליטה באשדוד. המחשבים ישמשו את הילדים ללימוד מרחוק בתקופת הקורונה

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

סגן ראש העיר אינג' שמעון כצנלסון העניק לילדי העולים את המחשבים החדשים וציין את החשיבות במתן מענה אפקטיבי ללימוד מרחוק בתקופה מאתגרת זו. "מדובר בילדים של עולים חדשים אשר נמצאים במצב כלכלי לא פשוט, כמו הרבה אנשים אחרים אשר הושפעו כלכלית מהמגפה" הוא אמר וציין כי "המקרים שלפנינו הם מקרים מיוחדים משום שמדובר באנשים אשר הגיעו לארץ בזמן המגפה ולא הצליחו לרכוש מחשבים או טלפונים לילדיהם בהגעתם לארץ". כצנלסון ציין את הפעילות שערף אגף הקליטה והבהיר כי "על מנת לתת לילדים אלה את האפשרות ללמוד מרחוק, אגף הקליטה אשר מכיר היטב את המשפחות האלה, התגייס וגיבש את המענה המתאים".

בעקבות מגבלות הקורונה והזהירות מהתקהלויות, לא ניתן היה להזמין את כולם למעמד אחד של קבלת מחשבים, ולכן הדבר נעשה באופן יחידני כאשר כל משפחה הוזמנה בנפרד. המשפחות הגיעו לאשדוד ממקומות שונים בעולם וממגוון רחב של מדינות, ובחרו באשדוד משום שראו בה עיר קולטת עלייה ויש בה קהילות מכל קצוות העולם. בין העולים ניתן לראות כאלה שבאו ממדינות כמו ארגנטינה, ברזיל, ארה"ב, מקסיקו, אוקראינה, בלארוס, מולדובה, תורקמניסטן, אזרבייג'ן, רוסיה, אורוגוואי, הודו ואפילו אירן.

במעמד הענקת המחשבים השתתפו: סגן ראש העיר – שמעון כצנלסון, חברת מועצת העיר – סטלה ויינשטיין ומנהלת אגף הקליטה – דניאל שמלב. כמו כן השתתפו אנשי אגף הקליטה והמשפחות.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן