מחסני השוק באשדוד: קניות באונליין לתושבי העיר, המשלוחים ללא עלות

רשת מחסני השוק, בבעלות משפחות נעמן וכהן, מתגברת את מערך המשלוחים באשדוד ותאפשר במהלך החודש הקרוב שירות משלוחים אונליין מאתר הרשת ללא עלות

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

רשת מחסני השוק, בבעלות משפחות נעמן וכהן, מתגברת את מערך המשלוחים בעיר אשדוד ותאפשר לתושבי העיר והסביבה במהלך החודש הקרוב, ליהנות משירות משלוחים אונליין מאתר הרשת ללא עלות. כידוע, בבחינה שערך העיתון ידיעות אחרונות לאחרונה, שירות המשלוחים של הרשת קיבל את הציון הגבוה ביותר 8.5 ביחס למתחרים בכל הפרמטרים.

אתר האונליין של הרשת, נגיש ופשוט לתפעול כך שניתן לבצע הזמנה מהירה וליהנות מהיצע רחב במיוחד של מוצרים טריים ואיכותיים מקצביית הפרימיום, מהמעדניה ומהמחלקות השונות. הרשת, מקפידה על שירות משלוחים בסטנדרט גבוה במיוחד ומנחילה את מדיניותה למאות המלקטים בסניפיה, הפועלים תחת הנחיות קפדניות של התו הסגול.

שלום ושאול נעמן-בעלי רשת מחסני השוק צילום סיון פרג

אתר האונליין של רשת מחסני השוק מציג  היצע רחב של מבצעים מהמחלקות השונות המתעדכן באופן תדיר- המבצעים זהים למבצעים המוצגים בסניפים כך שניתן להתעדכן בכל רגע נתון בחנות האונליין, או להצטרף לקבוצת הוואטס אפ הסודית ולעמוד הפייסבוק של הרשת המתעדכנים  מדיי יום.

מהנהלת רשת מחסני השוק, נמסר "בשבועות האחרונים הושקעו מאמצים רבים בתגבור מערך המשלוחים של הרשת באזור אשדוד הן מבחינת היקף המלקטים אשר עברו הכשרה מיוחדת והן במערך השינוע שהפך מהיר יותר, זאת בכדי להעניק את השירות הטוב ביותר ללקוחותינו. נשמח מאוד להקל ולו במעט בתקופה מאתגרת זו על לקוחותינו ולהקנות להם כלים לצרכנות נבונה וליהנות ממשלוח מהיר, יעיל ואיכותי". 

https://www.mck.co.il/
https://www.facebook.com/mshuk1/

אודות רשת מחסני השוק

רשת מחסני השוק, הנה רשת שיווק מובילה בבעלות משפחתית ובפריסה ארצית המונה 67 סניפים מצפת ועד אילת.

הרשת מנוהלת על ידי משפחת נעמן וכהן, שהחלה ממכולת קטנה בעיר באר שבע ולראשונה בשנת 1996 חנכה את סניפה הראשון בעיר באר-שבע. בשנת 2019 רכשה הרשת את פעילותה של רשת קו-אופ ובכך הפכה לרשת השיווק בין הגדולות והמובילות בארץ.

הרשת מעניקה מגוון הטבות והנחות לחברי מועדון ולמחזיקי כרטיס האשראי wincard+ של הרשת בשיתוף max במחלקות השונות הכוללות קצבית פרימיום, מעסיקה קצבים מקצועיים בעלי ותק רב ומשווקת מוצרים ייחודים לרשת, תוך הקפדה על ניקיון, שירות, איכות וטריות. בנוסף מפעילה מעדניה, כאשר הקו המנחה הוא דגש על טריות ואיכות המהווים נר לרגלי החברה.

הרשת מפעילה אתר סחר מתקדם ונגיש המאפשר קניה נוחה ומהירה. מרבית סניפיה כוללים קופות עצמאיות מתקדמות. הנהלת הרשת פועלת רבות על מנת להעניק חווית קניה ודגש על שירות מקצועי ואדיב, לצד מחירים הוגנים ומשתלמים במיוחד.

בסניפים אחדים מפעילה הרשת את המטבח של ג'ולי- שירותי קייטרינג ואוכל מוכן הפועלים במהלך השבוע ומהווים פתרון אולטימטיבי גם לסופי שבוע ולחגים.

הרשת היא הספונסרית הראשית של קבוצת הכדורגל-הפועל מחסני השוק באר-שבע.שירות האונליין של הרשת נבחר על ידי ידיעות אחרונות  במקום הראשון אל מול כלל רשתות השיווק

***לפרטים נוספים: מארי מיכאלי יחסי ציבור ואסטרטגיה: 052-2390890, [email protected]

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן