מחנכים יוזמים וזוכים במכללת גבעת ושינגטון

קבוצות היזמים הצעירים בהובלת הסטודנטים ממכללת גבעת ושינגטון זכו במקום הראשון והשני בתחרות המחוזית ובמקום הראשון בפרס החדשנות הטכנולוגית בתחרות הארצית של ארגון יזמים צעירים ישראל

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בתחילת שנת הלימודים השיקה מכללת "גבעת ושינגטון" יחד עם ארגון “יזמים צעירים ישראל” את מסלול "יזמים צעירים". זאת, כחלק מהחזון החינוכי של ראש המכללה ד"ר יעקב טויטו והמשנה האקדמי במכללה- ד"ר אורנה זעירא, לטפח הכשרה חדשנית שתשלב את כישורי ההוראה של הסטודנטים יחד עם הזדמנות ליוזמות פורצות דרך.

במסגרת התוכנית, בהובלת רכזת התוכנית ד"ר מירי שחף, לומדים הסטודנטים להדריך תלמידים בגילאי 14-17 להפוך ליזמים צעירים- להכין תכנית עסקית, להיפגש עם בכירים מהתעשייה, להתמודד עם חדשנות, אתגרים וקשיים הצצים בהובלת קבוצה, לטפח יחסי אנוש ועבודת צוות, ולהציע פתרונות יצירתיים ולהביאם לידי ביצוע.

כבר בשנה הראשונה בה הצטרפה מכללת גבעת ושינגטון לתוכנית המושקעת הניבו הסטודנטים עם קבוצותיהם הישגים מרשימים. הסטודנט דניאל נדל ממכללת גבעת ושינגטון זכה במקום הראשון בתחרות האזורית באזור מישור החוף הדרומי יחד עם תלמידי בית הספר שער הנגב וכן במקום הראשון בפרס החדשנות הטכנולוגית בתחרות הארצית. המוצר שפיתחו עבור חברת Red מיועד לכוחות הביטחון ונושאי נשק. מטרתו למנוע גניבה, שכחה ואובדן הנשק.

הסטודנטים יוסף הולשטיין ועמית וייס הגיעו למקום השני והמכובד באזור זה יחד עם תלמידי בית ספר מקיף ז' באשדוד ופיתחו מוצר עבור חברת led it be – מדבקת לד זעירה.

גם הסטודנטים מיכאל דניאל ונתנאל שמילוביץ' שהנחו את תלמידי בית ספר זלמן ארן בראשון לציון באזור השפלה קיבלו ציון לשבח על עבודת הצוות בפיתוח מעמד על קרש החיתוך המציע פתרון נוח ואסתטי לחיתוך מזון בטבע.

רכזת התוכנית, ד"ר מירי שחף: "אני גאה בסטודנטים שלנו ובקבוצות התלמידים על ההישגים המרשימים כבר בשנה הראשונה לפרויקט. במסגרת הפרויקט המושקע מקבלים הסטודנטים שלנו כלים משמעותיים ביותר, החל מהזכות להיות חלק משליחות חברתית חשובה ופיתוח הדור הבא של היזמים בישראל, דרך התנסות מעשית ביזמות וניסיון בהקמת מיזם והתמקצעות בתחומים: פיננסיים, שיווק, מכירות, ניהול וחשיבה יצירתית, נטוורקינג עם החברות המובילות במשק, וכלה בפיתוח מיומניות אישיות ומקצועיות וניסיון תעסוקתי משמעותי לקורות החיים שלהם".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן