מחנות לממכר חזיר לחנות תשמישי קדושה

משה שדה, 72, היה שנים אחד הצלמים המוכרים של אשדוד. לפני כחצי שנה פתח את חנות תשמישי קדושה, שהייתה לפני חנות כן למכירת חזיר במרכזון י״א. הוא ניקה את החנות והכשיר, ובטקס מרגש בהשתתפות רבנים הוא חנך את החנות

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

 משה שדה, בן 72 הוא תושב ותיק ומוכר בעיר. במשך שנים הוא היה אחד הצלמים המצליחים באשדוד, ובחנותו פיתח פילים באותם ימים בהם צילמו במצלמות.

שדה, היה ידוע תמיד כאיש חסד שעוזר לרבים, וכאיש ישר דרך. גילוי נאות לפני שנים הוא מצא בחנותו צ'ק על שם אבי ז”ל, וחיפש אותו והשיב לו את האבידה.

לאחר שהחליט לעבור למכור תשמישי קדושה, תחילה עבד 5 שנים כשכיר בחנות בקניון בתחנה המרכזית. אולם לפני כחצי שנה, הגשים את חלומו ופתח חנות תשמישי קדושה, יודאיקה ומתנות במרכזון ברובע י"א. ליד הדואר.

 המרגש בכל הסיפור שהחנות שלו שימשה במשך שנים כחנות לממכר בשר חזיר. "החנות מכרה 20 שנה חזיר ולא היה שם כשר. הייתי צריך להכשיר את החנות, ולאחר שהחנות הוכשרה עשיתי ערב של זוהר עם רבנים, שבירכו את המקום. הרבנים מאוד התלהבו מהרעיון של הכשרת החנות. הרב שיניין  הביא לי מתנה מיוחדת וכל כך התרגש ואמר כי ' אתה יודע מה אתה עושה בעולמות העליונים, להפוך לקדושה מטומאה' . הרב לאופר התקין מזוזה, והיו עוד הרבה רבנים שבירכו ואני מקווה שעכשיו שבעזרת השם תהיה ברכה והצלחה בעסק".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן