מחלקות הנוער של אשדוד בניצחונות מרשימים

קבוצת הנוער של מ.ס אשדוד ניצחה בגביע המדינה בתוצאה 7-0 את מכבי השרון. ניצחונות מרשימים לקבוצות הנוער של עירוני אשדוד, בני אשדוד והאדומים אשדוד. נערים א' וב' של מ.ס הודחו מהגביע. תוצאת תיקו 2-2 בדרבי בין בני אשדוד לעירוני אשדוד בליגת נערים ב' דן 1

צילום: טוטו פוטו
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

נוער

ביום שבת בבוקר יצאה קבוצת הנוער של מ.ס אשדוד לאיצטדיון 'שפירא' בנתניה, למשחק במסגרת סיבוב ז' של גביע המדינה לנוער ע"ש אבי רן ז"ל מול מכבי השרון נתניה. מ.ס אשדוד, שמוליכה את טבלת הליגה הלאומית לאחר שטרם איבדה נקודות העונה, זרחה גם בגביע. כבר בדקה השישית אדיר לוי העלה אותה ליתרון 1-0. בדקה ה-15 עידן אהרון הכפיל וכעבור 3 דקות סהר רביבו קבע 0-3 מהנקודה הלבנה. עוז בילו כבש בדקה ה-35 את הרביעי. גם במחצית השנייה אשדוד הייתה דומיננטית, כאשר כבשה שלושה שערים נוספים מרגלי שלו הרוש (54), עוז בילו שהשלים צמד (69) ועידן אשטיא שקבע את תוצאת המשחק בדקה ה-86. בסיום: 7-0 לאשדוד.

בליגה הארצית לנוער, יצאה קבוצת האדומים אשדוד ביום שלישי האחרון למגרש הסיננטטי בלוד ופגשה את בני לוד. האדומים חזרו משם עם ניצחון חוץ מרשים בתוצאה 1-3. החלוץ אפק אזולאי בלט עם צמד וחיים בייה הוסיף עוד שער לאדומים שהעפילו למקום השישי בטבלה.

בליגת הנוער מרכז זכו שתי הנציגות שלנו בניצחונות מרשימים במסגרת המחזור ה-14. הפועל בני אשדוד הביסה בחוץ בתוצאה 2-10 על מ.כ צעירי לוד. כבשו לבני אשדוד, שעלתה למקום העשירי בטבלה: ניב אלביליה, אייל קורקוס (צמד), אלקיים אספה, אופק רביבו, מיראל סן אור, בוגמין ורגה ואסאייה אספה (צמד). מכבי עירוני אשדוד אירחה בסינטטי הקטן את עירוני באר יעקב וגברה עליה בתוצאה 1-6. כבשו לעירוני, שמוליכה את הטבלה: מנחם דן מועלם (שלושער), שי דגן, לביא שמעון וסוטורמין סמיון.

נערים א'

קבוצת מ.ס אשדוד נערים א' אירחה ביום שבת בבוקר את מכבי חיפה למשחק במסגרת הסיבוב השלישי של גביע המדינה ע"ש חיים הברפלד ז"ל. האורחים מחיפה ניצחו את מ.ס בתוצאה 2-3 והדיחו אותה מהמשך המשחקים. לאשדוד הבקיע צמד שלומי עמר, שלא עזר לה.

נערים ב'

בשבוע שעבר התקיים משחק דרבי בליגת נערים ב' דן 1 בין קבוצות הפועל בני אשדוד ועירוני אשדוד. המשחק שהתקיים באיצטדיון הסינטטי בעיר היה דרמטי והסתיים בתוצאת תיקו. אילן בלטה כבש בדקה ה-11 לזכות בני אשדוד ובדקה ה-31 מתן רדה השיג שוויון. בדקה ה-60 רם דרוויש החזיר את היתרון לבני אשדוד ואילו בדקה ה-70 דניאל טספהון מעירוני קבע את תוצאת המשחק: 2-2.

קבוצת נערים ב' של האדומים אשדוד, המשחקת אף היא בליגת דן 1 שיחקה ביום שלישי השבוע מול מכבי שעריים במסגרת המחזור ה-13. הפתיחה הייתה של שעריים שכבשה שני שערים זריזים והוליכה בתוצאה 0-2. האדומים התעשתו מהר מאוד והפכו את התוצאה לקראת ההפסקה. במחצית השנייה האדומים כבשו עוד ארבעה שערים. הבקיעו לאדומים: נדיר גלינקוביץ' (צמד), בן ריבוח (צמד), רואי און, אוראל אביטן ונדב אברה.

קבוצת נערים ב' של מ.ס אשדוד הודחה ממשחקי גביע המדינה. הקבוצה יצאה לאיצטדיון בחדרה בשבת האחרונה והפסידה להפועל המקומית בתוצאה 0-1 במסגרת הסיבוב השלישי בגביע ע"ש ברוך מנדבליט ז"ל.

נערים ג'

קבוצת נערים ג' של מ.ס אשדוד יצאה לאיצטדיון העירוני בנשר בשבת האחרונה ושיחקה נגד עירוני נשר במסגרת הסיבוב השלישי של גביע המדינה ע"ש ז.קליאוט ז"ל. בדקה ה-48 מ.ס עלתה ליתרון משער של עמית גבאי. המארחת הצליחה להשוות והמשחק נכנס להארכה. כאשר לא הושגה הכרעה גם בהארכה, מ.ס השיגה ניצחון בתוצאה 4-3 בכדורי עונשין מ-11 מטרים.

קבוצת נערים ג' של אדומים אשדוד גם השתתפה בסיבוב השלישי של גביע המדינה ושיחקה באיצטדיון הסינטטי בשבת האחרונה מול עירוני כפר יונה. האורחת ניצחה 0-2 והדיחה את האדומים מהמשך משחקי הגביע.

ילדים א'

בשבוע שעבר קבוצת ילדים א' של בית"ר אשדוד המשחקת בליגת ילדים א' שפלה יצאה למשחק חוץ באיצטדיון הסינטטי בלוד ושיחקה מול קבוצת בני לוד במסגרת המחזור התשיעי. בית"ר חזרה מלוד עם ניצחון יפה בתוצאה 1-3. הבקיעו: לישי וונדה (צמד) וסמיון פריחודקו.

ילדים ב'

קבוצת ילדים ב' של מ.ס אשדוד שיחקה בשבת האחרונה בסיבוב השלישי של משחקי גביע המדינה ע"ש שמואל סוחר ז"ל, מול הפועל פ"ת באיצטדיון הסינטטי באשדוד. לאחר 0-0 בתום הזמן החוקי וההארכה, הקבוצות הלכו לדו-קרב מהנקודה הלבנה. האורחת הצליחה לעמוד בלחץ והעפילה לשלב הבא בעזרת ניצחון בתוצאה 2-3 בפנדלים.

ילדים ג'

קבוצת הילדים ג' של מ.ס אשדוד יצאה בשבת האחרונה לקרית שלום והתמודדה מול מכבי ת"א במסגרת הסיבוב השלישי של גביע המדינה ע"ש יעקב גרונדמן ז"ל. מ.ס אשדוד חזרה משם עם הפסד בתוצאה 1-12.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן