מופע מחווה מרגש של האנדלוסית אשדוד לרגל עצמאות מרוקו

לכבוד חגיגות העצמאות ה – 66 של מרוקו ולציון אירוע "המצעד הירוק", התארח אמש שגריר מרוקו בישראל – עבאדראחים ביוד ( Abderrahim Beyyoudh)

צילום: רפי דלויה
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בקבלת פנים חגיגית באשדוד, שכללה אירוח חם ומפנק של המאכלים המסורתיים, כולם הגיעו בלבוש המסורתי ונהנו מהקונצרט "שיר ידידות" של התזמורת האנדלוסית הישראלית אשדוד -הפקה המציינת 100 לקובץ "שירי ידידות" -מפגש פסגה נדיר של בכירי הפייטנים: ר' חיים לוק, אמיל זריהן, ליאור אלמליח, מימון (מני) כהן, יגל הרוש, שמעון אילוז, אליה מויאל, דוד ויצמן ומקהלת המרכז לפיוט ושירה אשדוד בניצוחו ובניהולו המוזיקלי של רפי ביטון.

התזמורת האנדלוסית הישראלית אשדוד – ששמה לה כמטרה לשמר ולטפח את המסורת המוזיקאלית העשירה שצמחה בקהילות היהודיות על אדמת מרוקו – מעלה בימים אלה הפקת ענק, חגיגה מוזיקאלית יוצאת דופן המציינת 100 שנים מאז נדפס הקובץ המרכזי של שירת הבקשות בעיר מרקש.

במפגש פסגה נדיר משתפים פעולה על הבמה בכירי הפייטנים בארץ ומגישים בלווי התזמורת ותחת שרביט המנצחים של המנהל המוזיקאלי, רפי ביטון, פיוטים נבחרים מתוך הלקט. ר' חיים לוק, אמיל זריהן, ליאור אלמליח, מני כהן, שמעון אילוז, יגל הרוש, אליה מויאל, דויד ויצמן ומקהלת המרכז לפיוט ושירה אשדוד, מעלים על נס 100 שנות שירה ורצף תרבותי היסטורי שנשתמר הודות לעבודתם המאומצת של יחידים.

צילום: רפי דלויה.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן