מופע‫:‬ "סווינג פריזאי קסום"

מופע מוסיקלי שיפגיש לראשונה על במה אחת שלושה אמנים וירטואוזים בתחומם‫:‬ אורי גלר – המנטליסט הידוע, לאוניד פטשקה – פסנתרן הג'אז הבינלאומי והזמרת טילדה רג'ואן

צילום: Thomas Chrisohoidis
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

 בשבוע הבא יעלה מופע חדש ׳סווינג פריזאי קסום׳, שישלב בין עולם האשליות העל חושי למוסיקה. במופע ישתתפו המנטליסט הבין לאומי – אורי גלר, הנגן הווירטואוז והפסנתרן זוכה הפרסים לאוניד פטשקה ולהקתו, שיופיע על הבמה יחד עם הזמרת האהובה טילדה רג'ואן, עם השיק הפריזאי הייחודי שבקולה. המופע יתקיים בין התאריכים 10-24/3 בערים שונות: אשדוד, מעלות  באר שבע, כרמיאל, ירושלים, חיפה, בתל אביב-יפו שני מופעים וברחובות.
שלושת האמנים במופע סווינג פריזאי קסום הגיעו להישגים נחשבים כל אחד בתחומו, וממשיכים לפתח את היכולות שלהם ובבד בבד לחלוק את כשרונם על במה אחת – במופע מרהיב משותף. המנטליסט אורי גלר, אמן האשליות הישראלי הראשון והמפורסם בעולם, ייקח את הקהל למסע יוצא דופן שישאיר אותו פעור פה ושיקנה למופע את הניחוח המסתורי והקסום.

לצדו על הבמה, יופיעו פסנתרן הג'אז לאוניד פטשקה ולהקתו והזמרת טילדה רג'ואן, שקולה בעל השארם הייחודי יסחף את הצופים במקצבי הסווינג המהנים. השניים שכבר הופיעו יחד בעבר, יוצרים על הבמה חוויה ווקאלית מוסיקלית יוצאת דופן עבור הקהל.
10.3.30, יום שלישי, בשעה 20:00 , המשכן לאומנויות הבמה, אשדוד.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן