מופעי שקיעה במצודת אשדוד ים

קבוצת ׳זאפה׳ ועיריית אשדוד יקיימו שת"פ נרחב הכולל מופעים כמו אהוד בנאי, התקווה 6, חנן בן ארי, מארינה מקסימיליאן ומשינה

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

לאור הצלחת סדרת המופעים שהתקיימה בקיץ האחרון, גם השנה תופק  סדרת מופעי שקיעה ב"מצודת ים "באשדוד בחודש אוגוסט.  בנוסף, תקיים קבוצת זאפה מספר מופעים באמפי אשדוד: המופע של חנן בן ארי והמופע החדש של להקת משינה. במהלך חודשי החורף תקיים זאפה סדרת מופעים במשכן לאומנויות הבמה באשדוד המכיל כ- 1000 איש.

בנוסף, במסגרת שת"פ יופק פסטיבל מקורי ומיוחד לצעירים בסוף חודש ספטמבר. בפסטיבל ישתתפו מיטב האומנים הפופולריים הפונים לקהל הצעיר, הפסטיבל יתחיל משעת השקיעה ויסתיים לקראת הזריחה, בלוקיישן מקורי המתאים לחוויית הפסטיבל.

מופעים במצודת ים אשדוד:

צילום: דניאל אלס

9.8- אהוד בנאי עם נושי פז

16.8-    מארינה מקסימיליאן – מופע להקה

30.8 –  התקווה 6 – "לא חיים פעמיים"

מופעים באמפי אשדוד:

23.8 – חנן בן ארי

15.9 – משינה – CELEBRATION

צילום: עמליה בנאי

אסף מור, סמנכ"ל השיווק והמכירות של קבוצת זאפה: ״לאור ההצלחה, הפעילות תתקיים גם בקיץ הקרוב במצודה ובנוסף תורחב ותתקיים בלוקיישנים נוספים ברחבי העיר. היקף הפעילות נאמד במיליוני שקלים וכולל פעילויות רבות. אנו מאמינים  שפעילות זו תהפוך את אשדוד למוקד משיכה עבור מגוון קהלים מהעיר ומחוצה לה״.

ביום שלישי הקרוב: אהוד בנאי עם נושי פז

לאורך הדרך המוסיקלית שלו אהוד בנאי מגיע מדי פעם לפרשת דרכים; הוא משנה כיוון, מחפש אופק חדש, מחדש ומרענן, לעצמו ולקהל, את השירים המוכרים שמלווים את חייו ואת חיינו.

צילום: אורית פניני

לפעמים הוא עושה זאת עם להקה מחושמלת וחטיבת קצב מהודקת, ולפעמים רק עם גיטרה ומפוחית, לבדו מול הקהל, וכאן במופע זוגי יחד עם נושי פז, הם משכללים ומזקקים את עבודת הגיטרות עם 12 מיתרים שמקיפים את השירים בצליל אקוסטי, זורם, חי, נושם וגמיש. אהוד ונושי משלבים בתוך השירים קטעי נגינה מאולתרים וספונטניים, יחד הם צוללים לים הצלילים הרחב ומחפשים בו ושולים מתוכו פנינים חדשות, כך שבכל הופעה יש התחדשות ורעננות.

לרכישת כרטיסים: 9080*

zappa-club.co.il

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן