מונה מנכ"ל זמני לנמל אשדוד

אחרי התפטרותו של שיקו ז׳אנה‫, מונה אלי בר יוסף מונה למנכ״ל זמני והוקמה ועדת איתור לבחירת מנכ"ל חדש

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

לאחר עזיבתו של מנכ"ל הנמל משה ז׳אנה‫, בוצעו מספר מינויים חדשים בנמל אשדוד. כממלא מקום מנכ"ל נמל אשדוד, מונה השבוע אלי בר יוסף‫, שכיהן במשך 12 השנים האחרונות כסמנכ"ל לקוחות בנמל אשדוד‫.

במקביל, בשבוע שעבר, אישר דירקטוריון נמל אשדוד את מינויו של סמנכ"ל הכספים דניאל סמידוברסקי – לשעבר ראש אגף הכספים בדרג סמנכ"ל בבנק איגוד. עוד אישר הדירקטוריון את מינויו של יגאל מקדשי לשעבר סמנכ"ל התפעול בטנא נגה ומנהל התפעול בחברת סלטי שמיר לתפקיד סמנכ"ל התפעול בנמל אשדוד‫.


"דירקטוריון נמל אשדוד פועל במרץ בשביל לחזק את השדרה הניהולית בנמל אשדוד כך שיוכל לעמוד באתגרים ובתחרות הצפויה עם פתיחת הנמלים החדשים" נמסר מנמל אשדוד‫. לשם כך התכנס הדירקטוריון לאשר את הקמתה של ועדת איתור למינוי מנכ"ל חדש לנמל אשדוד. בראש הועדה תעמוד יו"ר הדירקטוריון אורנה הוזמן בכור‫.

באיגרת ששלח יו"ר הדירקטוריון אורנה הוזמן לעובדים היא הודיעה להם הבוקר על החלטת הדירקטוריון‫: ״עובדים יקרים‫, שבוע טוב‫, דירקטוריון החברה החליט על מינויו של מר אלי בר יוסף כמ"מ מנכ"ל חברת נמל אשדוד עד להשלמת תהליך האיתור למינויו של מנכ"ל קבוע‫. אנו סמוכים ובטוחים כי בר יוסף יוביל יחד עם ההנהלה, צעדים מיידיים ואפקטיביים לטיפול בנושאים הבוערים שעל סדר יומנו‫.אנו שמחים לבשר על מינוי שני סמנכלים חדשים להנהלת החברה -סמנכ"ל כספים דניאל סמידורבסקי וסמנכ"ל תפעול יגאל מקדשי‫. אין זה סוד, כי אנו מתמודדים בשנתיים האחרונות עם ההשלכות שיצרו הקורונה והמלחמה באירופה, בשיבוש שרשרת הערך הגלובאלית והפרת האיזון בין ייצור, ביקוש, היצע ויכולת אספקה‫.שיבושים אלה אינם ייחודיים לנו, כל נמלי העולם מתמודדים עימם, אך בהיותנו הנמל הלאומי והגדול של ישראל, אנו חווים השלכות אלה ביתר שאת כאן‫.נוסיף על כך, שאנו מתמודדים בשנה זו עם פתיחתו ההיסטורית של השוק לתחרות והאתגרים הנובעים מכך. אירועים אלה אינם תופסים אותנו בהפתעה. אנו ערוכים היטב לתחרות. השקענו שנים בבניית יכולות אדירות בתחומי התשתית, הטכנולוגיה והשירות‫.בנוסף, אנו מקצים משאבים רבים למיתון הפקקים ועושים ככל הנדרש על מנת לסייע ללקוחותנו בתקופה מורכבת זו‫. בזמנים כאלה המשימה שלנו היא לאחד שורות ולהתמקד במתן שירות יעיל ויציב. לקוחותינו הם הנכס האסטרטגי שלנו ומהם נגזרת עוצמתנו והצלחתנו‫.לדירקטוריון יש אמון מלא בכל אחד ואחת מכם למלא את שליחותנו, לפתח ולשמור על נמל אשדוד״

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן