מוכנה לחצי גמר גביע המדינה

במוצ"ש הקרוב בהיכל הספורט 'גן נחום' ראשל"צ בשעה 20:30 זה קורה. חצי גמר גביע המדינה בכדוריד בין האלופה הפועל אשדוד לבין עירוני רחובות. בליגה הפועל אשדוד ניצחה את הפועל ראשל"צ בתוצאה 25-22

צילום: משה דהן
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

הפועל אשדוד עורכת הכנות אחרונות לקראת המפגש המסקרן במוצ"ש מול עירוני רחובות במסגרת חצי גמר גביע המדינה. האלופה, שהודחה בשלב חצי הגמר בעונה שעברה למ.כ חולון, ודאי תרצה להוסיף גם את הגביע לארון התארים שלה, אך הדרך לשם עוברת מול עירוני רחובות המוכשרת. בחצי הגמר השני יתקיים דרבי ראשל"צי, בין הפועל למכבי.
עוד לפני כן, בליגה, הוכיחה הפועל אשדוד שהיא מוכנה גם העונה להתחרות על כל התארים. במסגרת המחזור ה-16 של ליגת 'ווינר' בכדוריד, הקבוצה של בוטנקו אירחה את הפועל ראשל"צ באולם מקיף ט' ביום שישי האחרון. האלופה אותתה כבר מהרגע הראשון על כוונותיה והוליכה במחצית 14-6, תוך כדי שהיא מציגה יכולת הגנתית נהדרת, בראשות השוערים טומיסלאב סטויקוביץ' ואורון ברגיל. טל הרשקוביץ' עם 7 שערים ושי הרשקוביץ' עם 6 שערים הובילו את הפועל אשדוד בהתקפה.
בפתיחת המחצית השנייה אשדוד המשיכה להיות דומיננטית ולהגדיל את היתרון, שצמח עד ל-20-9. בשלבי הסיום של המשחק הפועל ראשל"צ ניצלה ירידת מתח אצל האלופה וקיזזה את הפרש ובסיום: 25-22 להפועל אשדוד, שמטפסת למקום השני בטבלה. עוד כבשו לאשדוד: ניבו לוי- 5, זרקו פיוביץ'- 3, אסף בן גוזי- 2, ישראל ביטרמן ואיתי סוויסה- 1 כל אחד.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן