מוזיאון אשדוד לאמנות פותח שלוש תערוכות חדשות

תערוכת יחיד של הצלם תומר קאפ, תערוכת יחיד של האמן ומבקר המוזיקה מיכאל רורברגר ותערוכה קבוצתית של חמישה צלמים שאוצרת הצלמת אנה ים

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מוזיאון אשדוד לאמנות יפתח ב-13 בנובמבר שלוש תערוכות חדשות העוסקות בפרספקטיבות שונות של צילום: תערוכת יחיד של הצלם תומר קאפ, תערוכת יחיד של האמן ומבקר המוזיקה מיכאל רורברגר ותערוכה קבוצתית של חמישה צלמים שאוצרת הצלמת אנה ים. בנוסף, בגלריית האוסף של המוזיאון תיפתח תערוכה חמישית בסדרת תערוכות מאוסף האמנות של ישראל מקוב.

תומר קאפ: לקראת ערב, צלו של העץ ארוך יותר.
נקודת המוצא בתערוכת היחיד של הצלם תומר קאפ, אותה אוצרת רוני כהן בנימיני,  מעוגנת בביוגרפיה האישית שלו כבן לאב ממוצא קמבודי שנעקר ממולדתו ולאם ישראלית ממוצא מרוקאי.

מיכאל רורברגר – דיסטורשן
'דיסטורשן',אפקט רוקיסטי של נגינה בגיטרה חשמלית בעומס־יתר באמצעות מגבר או "תיבת אפקט" המעוות את הצליל. האמן מיכאל רורברגר מוכר כמבקר "המיתולוגי" של מוסיקת הרוק שבשנות השמונים והתשעים בישראל, כתב במקומון התל אביבי "העיר" והיה חלק מהבניה של התרבות הישראלית הצעירה התוססת, שפרצה בתנופה למועדונים ולחיי הלילה.

לונלי פלאנט: התערוכה

'לונלי פלאנט' באוצרותה של הצלמת אנה ים, מציגה חמישה צלמים ישראלים עכשוויים. ים, צלמת בולטת ומוערכת בעולם האמנות הישראלי, מבקשת לבדוק ולמפות בתערוכה זו את הלכי הרוח של הצילום המקומי העכשווי. כצלמת בעצמה, היא מתעמקת בעשייה הצילומית של בני דורה ובודקת יחד איתם שאלות הנוגעות לפרקטיקה של הצילום, מניעים ואופני פעולה.

בתערוכה משתתפים הצלמים איתי אייזנשטיין, יובל חי, דנה לב לבנת, אייל פריד ואתי שוורץ. כולם לדבריה של ים הם ״צלמים, צלמים״ – כאלה שיוצאים את גבולות הסטודיו, זזים בעולם, משוטטים, מתבוננים ומצלמים צילום ישיר. הם אינם מתעדים וגם אינם מביימים. הם מתחקים אחרי אותו דבר חמקמק שמחולל את המערבולת שהופכת להיות הפריים המצולם.

במקביל, תיפתח בגלריית האוסף של המוזיאון תערוכה חדשה מאוסף ישראל מקוב- 'מבטים על המקום' אותה אוצרת: הדסה כהן.

פתיחת התערוכות – 13 בנובמבר 2021 עד מאי 2022. כרטיס כניסה למוזיאון: 30 ₪ (תושבי חוץ); 25 ₪ (תושבי אשדוד); 15 ₪ (גימלאים). מוזיאון אשדוד לאמנות, רח׳ דרך ארץ 8, אשדוד  טל׳. 08-8545180/1 

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן