מה צריך ורוצה כל מזל בזוגיות – חלק ב'

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מזל אריה – האריות הם מלאי רגש, נתינה גדולה, רומנטיים, מסורים לבני זוגם, יצריים, משפחתיים, אוהבים לפנק את בני זוגם וילדיהם, נדיבים מאוד,אוהבים לשעשע את בני זוגם ומלאי חוש הומור, נאמנים וכנים עם בני זוגם. הם צריכים בני זוג שיעריכו אותם, ויכבדו ויעריצו אותם, ואם לא יקבלו את מלוא תשומת הלב הדרושה להם או שיסתירו מהם דברים, או בוגדים בהם הם יהפכו להיות קנאים ומרדנים, חשדנים, דרמטיים וחסרי אמון בקשר. לרוב האריות המזל אינו מאיר פנים בזוגיות והינם נופלים קורבן וחווים המון פרידות בחייהם.                                                                                   

מזל בתולה – למזל בתולה יש חוש ומודעות לאסטטיקה של הגוף, הם אוהבים סדר וניקיון, הם יחפשו בני זוג "מושלמים”, הם ביקורתיים, דייקנים, בררנים מאוד, ובגלל הצורך בשלמות הם יכולים הרבה פעמים להיות חסרי ביטחון בנוגע לעצמם ולסבול אף מרגשי נחיתות. כאשר הם אוהבים ונקשרים לבני זוגם הם הופכים להיות תלותיים, כך שהם צריכים שבני זוגם יהיו ברמה גבוהה, מתורבתים, משכילים, בעלי מודעות לאסטתיקה ניקיון וסדר. לעיתים ירצו לתקן את בני זוגם כדי שיענו על ציפיותיהם. בני זוגם צריכים להיות גם דייקנים ועומדים בלוחות זמנים, ולא יותר מדי מחושבים בכסף ושיפנקו אותם ויפרגנו להם. כאשר הם לא מסופקים בקשר הם עלולים להיות נקמנים ביותר ויחפשו דרמות ואף יפגעו מילולית בבני זוגם, ויסגרו חשבונות עד הסוף.

מזל מאזניים – זהו המזל החברתי ביותר משאר המזלות, הם פתוחים לבני זוגם ולאנשים אחרים, אוהבי אסטטיקה ויופי, בילויים והנאות החיים, הם קשובים ופתוחים לבני זוגם ומאוד קנאים ורכושנים כלפי בני זוגם.      תמיד יחפשו את האיזון וההרמוניה בקשר, ולכן הם תמיד נמשכים לצד החסר שלהם ויתחברו לבני זוג בעלי ידע רב ואינטלקטואליים. הקשר חייב להיות על בסיס של תן וקח. רוב בני המזל נמשכים לבני זוג שונים מהם ולכן יחפשו לגוון ויחפשו רומנים או סטוצים מהצד. הם יימשכו לבני זוג שיפנקו אותם בלי סוף ושתמיד יסכימו איתם בכל דבר שהם אומרים או עושים. הינם בני זוג רומנטיים וייצריים מאוד עם נתינה גדולה. הרבה פעמים בזוגיות הם עלולים לאבד את עצמם ואת הזהות שלהם והתוצאה מכך היא הרס של הזוגיות. כ-80% מהם בוגדניים ולא נאמנים לבני זוגם עקב סקרנותם, ורדיפתם אחר ריגושים. 

מזל עקרב – אנשים מאוד מושכים, סקסיים וארוטיים, חשדנים ובררנים מאוד, ממגנטים בקלות את הצד השני אליהם , עמוקים ומלאי רגש בקשר , אוהבים להרגיש חופשיים בקשר עם המון פתיחות , אוהבים לבטא את עצמם ומי שהם ומה שהם מבלי לחשוש מביקורת. לעיתים הם מסתוריים ותמיד ישאירו פינה בלב שלהם ולא ישפכו את ליבם עד הסוף.      לעיתים הם סובלים מחוסר ביטחון וחווים הרבה פרידות ומרגישים דחייה במערכות היחסים.  הם בוחנים בקפידה את מי שנכנס לחייהם ונמשכים לבני זוג דומים להם.

אתר אינטרנט שלי –   www.leageva.co.il לקריאה בנומרולוגיה , טארוט , קפה , ייעוץ זוגי , תכשיטי קבלה  אימון אישי ניתן לפנות לטלפון 052-8619838

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן