מה עומד מאחורי פיצוץ העסקה בין מ.ס אשדוד להפועל ת"א בעניין העברתו של שי אייזן? כדורגל מקצועני או חובבני

העסקה חשפה התנהלות חובבנית של שני הצדדים. בהפועל ניסו 'לדחוף' לאשדוד שחקן פצוע ואילו באשדוד קפצו על המציאה מבלי לבדוק בצורה מקיפה את השחקן. כך או כך, נראה כי העניין יגרר לבית המשפט

צילום: : דוברות מ.ס אשדוד
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

הסאגה סביב רכישתו (וביטול העסקה) של הקשר שי אייזן מהפועל ת"א למ.ס אשדוד מספר הרבה על ההתנהלות של הכדורגל הישראלי, שלמרות העטיפה הנוצצת שלו, הוא עדיין חצי מקצועני. בצד של מ.ס אשדוד זה כבר ידוע שהיא מנסה למצוא מציאות בזול ולמכור אותן ביוקר. כפי הנראה זה החזון של המועדון בכל מה שקשור לקבוצה הבוגרת שתצא ביום שישי הקרוב למחנה אימונים בסלובניה. אין פלא שהקהל לא מגיע ולא מתחבר לשחקנים, שאם יצליחו בצורה סבירה, ימצאו את דרכם לקבוצות היריבות ולא חסרות דוגמאות לכך (שגיב יחזקאל, שלומי אזולאי, רמזי ספורי, דין דויד).
אצל שי אייזן הסיפור שונה ואפילו קצת משונה. הספונסר הבלתי רשמי של אשדוד, מר בן זקן ניסה לצרף אותו לסגל הבינוני של מ.ס תמורת 700 אלף שקלים. הרבה גבות הורמו במהלך הזה בתקופה האחרונה ואפשר להבין גם למה. לא בכל יום כדורגלן ליגת העל ליגיטימי וצעיר, ששיחק 3 עונות בהפועל ת"א חותם באשדוד. לא היה ברור באמת מה יש לאייזן לחפש בעיר שלנו ואכן כך, כעבור ימים אחדים התגלה הבלוף של הפועל. בעקבות בדיקות רפואיות שעבר שי אייזן, החליט בן זקן לרדת מהעסקה.
העסקה חשפה התנהלות חובבנית של שני הצדדים. בהפועל ניסו 'לדחוף' לאשדוד שחקן פצוע ואילו באשדוד קפצו על המציאה מבלי לבדוק בצורה מקיפה את השחקן. כך או כך, נראה כי העניין יגרר לבית המשפט, שם לאשדוד סיכוי טוב יותר לזכות ולהינצל מהפסד כספי. באשר לשחקן, אל תדאגו לו. הפציעה קרתה בעת עבודתו בהפועל ת"א ועל כן היא גם תשלם לו פיצויים. מניח שבאשדוד ילמדו את הלקח מהסיפור הזה ומעתה יבדקו לעומק כל שחקן לפני שיחתום.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן