מהפכת התשתיות של ׳יובלים׳ אשדוד

חזון הפיתוח של "יובלים אשדוד" הינו מהפכני וייחודי בתחום הולכת השפכים ברמת תשתיות העל וברמת התשתיות ברחובות העיר. החזון נגזר מניהול של ראייה אסטרטגית אל עבר העתיד תוך יכולת ביצוע פרויקטים בהיקף אדיר אשר יוצרים מהפיכה מהותית – בדגש על שמירה על איכות הסביבה

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מערכת הולכת השפכים החדשה, שמוביל "יובלים אשדוד" הינה המובילה בישראל במאה ה-21.  תוכנית הפיתוח של המערכת מציגה חזון לפיו העיר תחולק לשלושה אזורים באמצעות הקמת שדרת ביוב מרכזית בעיר, שעם סיום הקמתה יישלט כל אזור על ידי קו ביוב ראשי מתקדם ובעל נפח עצום  ותחנת שאיבה מרכזית אשר תוביל את השפכים למכון טיהור השפכים של העיר. שינוי מהפכני זה  יפחית ויווסת את עומסי השפכים, יאפשר הולכת שפכים בצורה אמינה תוך שמירה על איכות הסביבה ואיכות חיי התושבים למשך שנים רבות – בהתאם לתוכניות הפיתוח של העיר.

המהפכה כוללת הקמה ושדרוג משמעותי של תחנות שאיבה לביוב לרבות הקמת מאגרי חירום בסמוך לתחנות השאיבה וכן הנחה והחלפת קווי הביוב  ברחובות ובמתחמים בעיר – לקווים חדישים ומתקדמים.

כל פעילות התאגיד נעשית בראייה קפדנית של שמירה על הסביבה, הים והנחל. לשם כך הוקמה מערכת בקרה און ליין שמשדרת 24 שעות באמצעות מצלמות וחיישנים מתקדמים. במקביל הוקמה מערכת מידע גיאוגרפית (GIS) אשר מאפשרת מענה מיידי לכל תרחיש.

מ"מ מנכ"ל התאגיד מלי בן ברוך: ”הקמת מערכת השפכים של המאה ה-21 מבוצעת על ידי "יובלים אשדוד" בראייה ניהולית אסטרטגית אל עבר העתיד, בשקיפות ובדגש על חדשנות. העובדה כי כל הפרויקטים מתוכננים ומנוהלים על ידי "יובלים אשדוד" מעידה על ניהול מיטבי ויכולת ביצוע אדירה של פרויקטים.  כל זאת במקביל ובנוסף להקמת ושדרוג קווי ביוב במתחמים החדשים ובשכונות הוותיקות . כל השקעות התאגיד מציבות  את אשדוד בחזית בתחום מערכות הולכת השפכים. הנשכרים מכך הם תושבי העיר אשר נהנים ממערכת ברמה הגבוהה ביותר בישראל ונהנים משמירה על איכות חייהם".

יאיר לחן

יו"ר הדירקטוריון עו"ד יאיר לחן: “מערכת המים והביוב באשדוד הפכה בזכות ההשקעה העצומה והמקצוענות –של עובדי התאגיד, למערכת שהיא מהמובילות ומהמתקדמות היום בישראל. לא בכדי הפך "יובלים אשדוד"  למודל ארצי ואף עולמי ליזמות, ניהול מיטבי, חדשנות טכנולוגית ואמינות בתחום המים והביוב".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן