מהפכה בשירות הדיגיטלי של תאגיד המים יובלים אשדוד

מנכ"ל התאגיד שלמה אטיאס ציין כי בימי הקורונה עקב איסור השירות הפרונטלי המערך הדיגיטלי הוגבר באופן ניכר

צילום: פבל
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

למעלה מ-1,000 מתושבי אשדוד השתמשו במערך השירותים הדיגיטליים המתקדמים והחדשניים של "יובלים אשדוד" במהלך ימי הקורנה. בכך ביסס התאגיד את מהפכית השירות הדיגיטלי החדשני והמתקדם אשר הוקם על מנת להעניק לתושבי אשדוד שירות חדשני מתקדם, מהיר וזמין ללא צורך בהגעה פיזית למחלקת שירות הלקוחות.
בשנה האחרונה השיק "יובלים אשדוד" את מהפיכת השירות הדיגיטלי הכוללת הקמת אתר חדש שירותי ומתקדם, הטמעת טפסים מקוונים –לשימוש אונליין, השקת חשבון דיגיטלי – המאפשר הודעות פרטניות לכל תושב ולאחרונה אף החל בהתקנת מערכת מדי מים מתקדמים לקריאה מרחוק (קר"מ) המאפשרת לתושבים לצפות אונליין בנתוני צריכת המים ומזהה ומדווחת לתושב על צריכה גבוהה באופן מיידי ובכך מאפשרת חיסכון בכסף ומים. שירותים אלה הפכו את אשדוד לעיר חכמה גם בתחום שירות הלקוחות במשק המים והביוב ברמה הארצית בדומה לערים חכמות ומתקדמות בעולם.
מנכ"ל התאגיד שלמה אטיאס ציין כי בימי הקורונה בהם אסרו ההנחיות על מתן שירות פרונטלי במחלקת שירות הלקוחות הגביר התאגיד באופן ניכר את מערך השירות הדיגיטלי והטלפוני על מנת להעניק לתושבים שירות מיטבי ככל האפשר גם בתקופה המורכבת שעברה עליהם. כעת עם פרסום נתוני השירות בתקופה זו עולה כי בחודשים מרץ- מאי 2020 בהם מגיפת הקורונה הייתה בשיאה השתמשו למעלה מ-1,000 תושבים בטפסים המקוונים ובשירותים באמצעות אתר התאגיד. כאשר חודשים ספורים קודם לכן שירותים אלה כלל לא היו בנמצא. יו"ר הדירקטוריון עו"ד יאיר לחן," בכך ביסס התאגיד הלכה למעשה את מהפיכת השירות הדיגיטלי למען תושבי העיר, הנהנים כעת משירותים דיגיטליים מתקדמים וחדשניים- ברמה הגבוהה ביותר".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן