מהעבודה לליכוד: "המהפך" המדהים של יחיאל מלכה מאשדוד

אחיו של יו"ר המשכן לאמנויות הבמה ומנכ"ל התזמורת האנדלוסית התפקד לליכוד אחרי שנים ארוכות של חברות במפלגת העבודה, דרכה גם הרוויח כסף על פרסום עלוני שבת. וגם: המצטרף החדש לסער וביקור של איילת שקד באשדוד

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

לחברי ואוהדי הליכוד – לא להיות מודאגים מתוצאות הבחירות לכנסת. לאשדוד הגיע ״הגואל הגדול שהפתיע את כולם”, שעזב מפלגה שהיה חבר בה שנים רבות, ושאב הרבה חלב מעטיניה עד שהתייבשו והצטרף לליכוד. בסניף הליכוד "הופתעו מהכוח הרב" שהגיע אליהם, מרוב התרגשות היתה התגוששות רבה בין ראשי הסניף מי יזכה בכבוד הגדול לקבל את פני המושיע והוא יחיאל מלכה, אחיו של מנהל המשכן ויו"ר התזמורת האנדלוסית מוטי מלכא, המועסק ברשות הסמים – חברת בת של העירייה.

מי שזכה בכבוד הגדול וקבלתו לסניף הליכוד, לא פחות ולא יותר ראש עיריית אשדוד ד"ר יחיאל לסרי שהוגש לו טופס הצטרפות לליכוד, ואף זכה לצילום משותף עם ראש העירייה.

פריחה רוצה להזכיר לקוראים, שאדון יחיאל מלכה היה חבר פעיל במפלגת העבודה, מכיוון שמלכה לא תמיד עושה לשם שמיים, סידרו לו במפלגת העבודה (עמיר פרץ) להוציא עלון תורני לבתי הכנסת מטעם ׳בית ברל׳. מלכה קיבל הרבה כסף על כך. עכשיו שעמיר פרץ עזב ומנהיגות חדשה קמה, ואין לו הכנסה ממפלגת העבודה, אז הוא החליט לעבור למפלגת השלטת, ודאג לצילומים עם ראש העירייה ד"ר לסרי. והחוצפה של מלכה שהוא פרסם פוסט לקק לליכוד.

חברת הכנסת איילת שקד הגיעה לאשדוד לביקור בסימן נשים. מי שליוותה אותה בסיור היא הרכש החדש ב׳ימינה׳ חברת המועצה סטלה ויינשטיין ‫- המועמדת לכנסת במקום ה- 12. את הביקור פתחו במרכז ׳מהות׳ באשדוד והכרות עם עבודתה של סימונה מורלי כיו"ר מהות ותרומתה במיגור האלימות במשפחה‫. לסיור הצטרפה חברת המועצה הממונה על קידום השוויון המגדרי, עו"ד אורית אלמוזלינו-רייז.

במסגרת הסיור הציגה אלמוזלינו רייז את הפרויקט 'שומרות הסף' לזיהוי נשים הסובלות מאלימות במשפחה. בהמשך הם ביקרו בחדר הכושר ״לזוז״ שבבעלות ויינשטיין‫, שנפתח אחרי סגר ארוך. הסיור באשדוד הסתיים במפגש נשות עסקים בעיר אשר שייכות לענפים שנפגעו בעת משבר הקורונה. פריחה מאמינה בכוח הנשי. 

עוד מצטרף למפלגת ״תקווה חדשה״ באשדוד. הפעיל החברתי הזכור ממובילי מחאת השבת, גיא סער‫, הודיע על הצטרפותו למפלגה של גדעון סער. סער, מעיד על עצמו שהיה בעבר תומך ליכוד, והצביע בבחירות האחרונות בשנתיים האחרונות ״לפי מי שבעיניו היה טוב לישראל״. הפעם הוא מאמין בגדעון סער כמועמד הראוי ביותר. גיא ירכז את מטה הבחירות ברובע ג׳‫.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן