מהי החלקה אורגנית ומהם היתרונות שלה?

איזו אישה לא הייתה רוצה שיער חלק, ממש כמו זה שמראים בפרסומות לשמפו?

צילום: pixabay
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

במקום זאת, נשים רבות נאלצות להיאבק עם תלתלים סוררים וקשרים בשיער אשר מפריעים להן להתכונן ליום החדש בשעות הבוקר המוקדמות. אבל מה אם היו אומרים לכן שיש דרך טבעית להפוך את השיער שלכן למבריק, חלק ורך? כל מה שאתם צריכות לעשות הוא לבקש מהספר לעשות לכן החלקה אורגנית.

החלקה אורגנית זה כל הסיפור

בית ספר לספרות של דיויד ואודי , בית הספר נועד להכשיר ספרים ומעצבי שיער לקראת העבודה במספרות ובסלונים לעיצוב שיער, מציע לכן החלקה אורגנית איכותית למראה שיער יפה ובריא יותר. ההחלקה האורגנית, כשמה כן היא, מתבצעת תוך שימוש בחומרים טבעיים בלבד. וזאת בניגוד לסוגי החלקה אחרים אשר מכילים חומרים כימיים כמו פורמלין או גופרית. מדובר, למעשה, בהחלקה בפעולה אחת שנועדה לשקם את השיער.

ההחלקה האורגנית אצל דיויד ואודי מתבצעת בכמה שלבים. בשלב הראשון, מספרים את השיער. לאחר מכן, חופפים אותו ומורחים עליו חומר החלקה. בשלב הבא עוטפים את השיער ונותנים לו להתייבש בשמש או באמצעות מייבש שיער. שלב הייבוש חשוב מאוד להצלחת ההחלקה, ולכן יש צורך להיעזר בסבלנות. בסיום הייבוש שוטפים חלק מהחומר ועוברים על השיער באמצעות מחליק מיוחד. לסיום, שוטפים את כל החומר שנשאר, מסדרים את השיער ועושים פן.

כל הסיבות לבצע החלקה אורגנית

עדיין מתלבטות? בואו להכיר את כל היתרונות של ההחלקה האורגנית:

  • משקמת את רוב סוגי השיער – ההחלקה נועדה לשקם כל שיער פגום, חסר גמישות וללא ברק. ההחלקה יכולה לשקם גם שיער אשר ניזוק בעקבות חומרים כימיים כמו סלסולים, אמוניה לשיער, הבהרה או הוספת גוונים לשיער. עם זאת, היא אינה יכולה לשקם שיער חסר חיים, כך שאם יש לכן קצוות, מומלץ לגזור.
  • ההחלקה שמגינה על השיער – בעת החלקת שיער אורגנית מחדירים מולקולות של קולגן ופרוטאין לשיער. מולקולות אלה שומרות על השיער לאורך זמן.
  • משקמים סדקים בעזרת מולקולות מיוחדות – בעת ביצוע הליך החלקת שיער אורגנית, מחדירים מולקולות קראטין שנועדו לשקם שיער סדוק. בדרך זו, השיער הסדוק מתמזג עם השיער הבריא ונוצר מראה שיער חלק ואחיד.
  • מחזיקה להרבה זמן – החלקה אורגנית מחזיקה לתקופה של חצי שנה עד שנה לפחות, בהתאם לסוג השיער. כאשר מבצעים החלקה חוזרת, עושים זאת רק על שורשי השיערות.
  • אתן חופשיות לעשות כל דבר – אחד היתרונות הבולטים בהחלקה האורגנית הוא שאחריה אפשר לבצע כל פעילות אהובה: לשחות בים, להשתזף בשמש, לשחות בבריכה ועוד. השיער שלכן עדיין יראה טבעי וישמור על הברק שלו.

להיזהר ממספרות בלתי מוכרות

החלקה אורגנית הולכת ותופסת תאוצה לאורך השנים. הפופולריות שלה גורמת גם למספרות בלתי מקצועיות להרים ראש, והן עלולות להציע לך החלקה אורגנית מבלי שיש להן אישור לכך. לכן, לפני שאתם נכנסת למספרה שכותבת על שלטי חולצות שהיא מבצעת החלקה אורגנית, כדאי לבדוק אותה ולוודא שמדובר במספרה מקצועית.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן