מדור סאטירי: הפינגווינים

מיוחד למדור הספורט של אשדוד10: מדור סאטירה משעשע שנולד בשל סירוב מחלקת הדוברות לאפשר לשחקנים להתראיין. ראיון עם שגיב יחזקאל: "עוד אשחק בריאל מדריד"

צילום: לירון מולדובן
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

שגיב יחזקאל למדור "הפינגווינים", לכבוד משחק החזרה של מ.ס אשדוד מפגרת הקורונה, ביום ראשון בבלומפילד (20:30): "מתרגש מאוד לקראת המשחק. שיחקתי בבני יהודה. אני יודע מה זה בעלים שקובע".

האם בלם וקפטן בני יהודה, דין מורי, מרתיע אותך?

"שום דבר. אני גם יותר מהיר. גם יותר זריז. גם יש לי יציאה יותר טובה מהמקום וגם יש לי זריזות פנומנלית ברגליים. אם אני מסתדר עם רפי נידם, אסתדר עם כל אחד".

אם תכבוש נגד בני יהודה, תחגוג?

"לא חושב על כך. רק חושב לתת את כל מה שאני יכול על המגרש וכל השאר זה בונוס".

מה המאכל האהוב עליך?

"אני וערן לוי חברים טובים. פעמיים בשבוע אנחנו בשווארמה שמש. אבל לאחרונה התחלתי דיאטה. נרשמתי גם לחוג יוגה ו'מיינדפולדנס'. אני מנסה לשכנע את שלומי אזולאי, אבל הוא מעדיף סדנאות לאפיית חלות".

לסיום, איך זה לשחק תחת רן בן שמעון?

"מאמן מספר אחת בארץ. הוא עוד יאמן את צ'לסי. תזכור מה שאמרתי לך".

מיוחד מניקוסיה, קפריסין, עומר אצילי מספק הצצה נדירה להלך הרוחות באי השכן: "הכדורגל הקפריסאי שרוי בדיכאון מאז שרן בן שמעון עזב אותו. שחקנים פה לא יודעים לחבר שני פסים". העיתונאי גיאורגיוס קאקירקיס הוסיף קריאה נרגשת: "רב"ש בוא הביתה!"

הזר החדש של מ.ס אשדוד מוסא בקגויוקו נצפה שוטף כלים במסעדת 'אידי דגים'.

אידי מסר לנו את גרסתו להעסקתו המוזרה של הקשר בן ה-21, יליד מאלי: "טום בן זקן הזמין בחול המועד סוכות עשרות דגי סלמון, קוויאר כתום מסוג 'אדמחוט' ומשקאות יוקרה רבים. המשפחה נשארה חייבת כמה אלפי דולרים והם שלחו לי את מוסא. הציעו לי גם את פאהד באיו. אבל מוסא הוא גבר גבר שנותן עבודה".

מיוחד ל'פינגווינים': שירת ה'היידה'

רמי דעדוש

היידה בעלים שקובע, היידה מי בתהילה אינו נוגע. היידה להתראיין אין אישור, היידה אולי אפשרי דרך קישור. היידה גישור, היידה ניסור, היידה הכדור נושק לו היישר אל החיבור. היידה הצורך להבין כי הקבוצה היא חלק מהתעשייה, היידה לשם כך נדרשת עשייה. היידה מחלקת הדוברות, היידה לחשוף צד של בגרות. היידה לחבר שני פסים, היידה מכבי יבנה סגרה עם שני זרים פרסים.

היידה עוד אשחק בריאל מדריד, היידה מכבי יבנה בעיצומו של מחנה אימונים בכפר הנגיד. היידה בעלים שקובע, היידה מי ברגש של אוהד מתעתע. היידה אני גם יותר מהיר, היידה מהו הדרבי היוקרתי של העיר? היידה אני גם יותר זריז, היידה באיזה טריבונה נמרח הגריז. היידה שחקנים לא יודעים לחבר, שני פסים היידה אדומים אשדוד ללאומית רצים.

הבהרה חשובה: זהו מדור סאטירי. הנכתב במדור על פי דמיונו של הכותב ואל למי שנכתבו עליו דברים להיפגע מכך.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן