מדור המיסטיקה: מספרי דירות

בתורת הנומרולוגיה יש חשיבות לכל מספר מכיוון שבכל מספר טמון כוח ורטט מסוים אשר משפיעים על חיינו

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

יש חשיבות למספר זהות, מספר רכב, מספר בניין, מספר אישי תאריך לידה ומספר רישיון נהיגה.     בחיי היומיום אנו משתמשים בספרות למטרות של קנייה מכירה, מספרי טלפון מספר חשבון בנק ועוד.לכן למספר דירה ישנה חשיבות רבה והשפעה רבה על האנשים שגרים באותו בית. לאנשים רבים בימינו יש מודעות רבה והתעניינות רבה בנושא של מספרי דירה ובודקים איזה מספר מתאים לדירה לפני שרוכשים נכס או דירה חדשה [ גם המתווכים מודעים לעניין]. במשך שנים רבות עקבתי וחקרתי את הנושא של מספרי דירה לפי אירועים ומקרים רבים ששמעתי, הן לחיוב והן לשלילה והסתבר שלמספר הדירה יש השפעה חזקה על כל אדם. למספר הדירה יש חשיבות כמו כל תחום אחר בחיים או מזל אסטרולוגי שיש לו השפעה גם לחיוב וגם לשלילה לכל מספר יש את האנרגיה שלו , היתרונות והחסרונות שלו ותכונות דומיננטיות משלו. אני אישית נוהגת לבחור מספר דירה מתאים גם ע"פ תאריך הלידה של בני הזוג, למרות שאם בדירה גרים 4-5 נפשות אז לא תמיד מספר הדירה יהיה הרמוני עם כל בני הבית ולכן מחפשים את האיזון.

 חישוב מספר הדירה

חישוב מספר הדירה יהיה בחיבור הספרות עד לקבלת ספרה בודדת.  לדוגמא: דירה 122= 5 , דירה 27 = 9.  לפניכם משמעות של מספר מספרי דירות.

 דירה מספר 1  מתאימה לאנשי עסקים ומנהלים , בבית זה יש המון תעוזה ומבחינה אנרגטית יש תמיד רצון להתחלות חדשות  האנשים שגרים בדירה מספר 1 יהיו לרוב כריזמתים ובעלי סטטוס חברתי המתקשר לכבוד וגאווה. בית זה שופע חום ואהבה חיונית ואורחים רבים פוקדים אותו ויחד עם זאת יש להישמר ממחלוקות פנימיות המבוססות על מאבקי כוחות בתוך המשפחה.ההורים בדירה זו צריכים להפגין יותר יחס חם ורגישות כלפי ילדיהם. מספר 1 בנומרולוגיה קשור לאלוהות ולסמל הזיכריות. בדירה מספר 1 נולדים במיוחד יותר זכרים.  המספר 1 הוא נמוך ולכן ייתכנו יותר מאבקים סביב כספים ופרנסה , ובנוסף המספר גם קליט לעין הרע וזאת מכיוון שהוא פתוח

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן