"מדוע למרות ההבטחות אין באשדוד אוניברסיטה"

בשאילתא בנושא דורש עו"ד אופיר לסרי מראש העיר אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי לקבל תשובות בעניין : "איך זה שבשנת 2012 אושר בעירייה להקים אוניברסיטה באשדוד על שטח של 10000 מ ר שיתפרס על 5 קומות 6 ובפועל לא הוקם דבר". ראש העיר לסרי: "אני מקדם במרץ הקמת קריה אקדמית בעיר"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

חבר מועצת העיר עו"ד אופיר לסרי העלה שאילתא חשובה מאין כמוה בנוגע להבטחה לתכנון ולאישור של העירייה להקים אוניברסיטה בעיר אשדוד.  רק בשנת 2018 ,נערך טקס רב רושם להנחת אבן פינה להקמת אוניברסיטה בעיר אשדוד ( קמפוס אקדמי המשתרע על 150  דונם ).

" אולם, מאז ועד היום לא התקבל מידע בקרב חברי המועצה והציבור הרחב ביחס להתפתחות כלשהיא בעניין, גם לא הוקם המבנה האקדמי האוניברסיטאי הראשון" תוהה עו"ד לסרי . "ואין צורך להכביר מילים בדבר נחיצותה של אוניברסיטה בעיר אשדוד, מדובר במוסד אקדמי חשוב  ביותר אשר אמור לשרת עשרות אלפי סטודנטים מהעיר והסביבה ולהוות מקור לפיתוחה של העיר והפיכתה לעיר סטודנטיאלית על כל הנובע מכך, כמו גם ה השפעות החיוביות על העיר , למשל , נוכחות ומגורים של סטודנטים, יצירת שכונות עירוניות ותוססות שבהן יהיה שילוב אידיאלי של מגורים, מסחר, בילוי ופנאי, ופעילות תרבותית ענפה המשליכה על דימוי כלל העיר ותושביה, בנוסף, הסטודנטים הם צרכנים של פנאי, תרבות וספורט, ומעודדים היווצרות שוק לפעילות שכזו, מה שממשיך ותורם לפיתוחה הכלכלי והתדמיתי של העיר ומחזק הקמת עסקים קטנים ומוקדי בילוי משמעותיים".

לאור זאת דורש עו"ד לסרי  לקבל תשובות לשאלות: מדוע מאז 2012 מועד אי רוש הקמתו של המבנה האוניברסיטאי הראשון באשדוד ובחלוף 9 שנים, הוא לא הוקם ?

מתי לאחרונה התקיים דיון בראשותך או נציגים מטעמך עם המל (ג " המועצה להשכלה גבוהה או \ו )

עם הותת  (הועדה לתכנון ותקצוב) בנושא הקמתה של אוניברסיטה באשדוד? במידה וכן אנא דווח

לחברי המועצה מה עלה וסוכם בישיבה זו ? )

לאור הנחת אבן הפינה בשנת 2018 , האם בידי העירייה האישורים הנדרשים להקמת אוניברסיטה

בעיר אשדוד ? האם קיים לו"ז להקמת אוניברסיטה בעיר אשדוד? במידה וכן מהו?

בתשובה כתב לו ד"ר יחיאל לסרי ראש העיר כי הוא מקדם במרץ הקמת קריה אקדמית בעיר. "מראשית כהונתי קידמתי הקמת קריה כזו ואני פועל במרץ מו הוועדה להשכלה גבוהה. לא מדובר בתהליך קל. כמו שהצלחתי להקים בית חולים כך אני קובע שתקום קריה אקדמית.

ביוני 2016 זכתה במכרז המכללה סמי שמעון להקים הקריה האקדמית. רק השבוע נפגשתי באשדוד עם שרת החינוך והיא הייתה קשובה לבקשה לזרז והבטיחה בחיוב לבחון. אני מאמין שבתוך כמה חודשים תוגש בקשה להיתר הקמת הקרייה ומשם בהליך מזורז לבינוי המבנה הראשון שיהווה סנונית למבנים הבאים אחריו"

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן