מדוע לבחור מצבר שנפ ומה מיוחד בין מצברים אחרים?

מצבר הרכב מספק את האנרגיה להנעתו ובלעדיו לא ניתן להזיזו. הוא זה המחולל את ההצתה המציתה את הדלק בתא הבעירה של המנוע, והוא אף זה המספק אנרגיה למערכות החשמליות שלו. משום כך, הוא חייב להיות איכותי מאוד. קיימים מצברים שונים הנמכרים בישראל וחלקם מיוצרים על ידי יצרנים ישראליים

צילום: pixabay
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

אחת החברות היצרניות, הותיקות והמוערכות מאוד הינה שנפ אשר מייצרת את כל סוגי המצברים הקיימים בכל סוגי הרכבים. החל ממצברי 12 וולט לרכבים פרטיים. דרך 24 וולט למשאיות ורכבים כבדים וכלה ב 6 וולט לאופנועים ולדגמים אחרים.

ייצור לכל דגמי הרכבים

מצבר שנפ לרכב פרטי הינו מהמצברים הנפוצים ביותר שניתן למצוא. קיימים דגמי מכוניות פרטיות שונים הפועלים על מתחים שונים המגיעים בין 45 ל 90 אמפר. סוג המצבר נקבע על פי המפרט הטכני במכונית ועל פי המערכות השונות בו הצורכות מתח אנרגיה נתון כפי שנקבע על ידי יצרני הרכב. היות ובישראל יש מבחר דגמים הרי שהחברה מייצרת את המצברים על פי הדגמים הקיימים. החברה אף מייצאת מצברים לחו"ל ועובדה זאת מחייבת אותה לפעול בזירה הבינלאומית בהצלחה. צריך לציין, כי מצבר בעל תכונות דומות למקורי הקיים ברכב יכול לספק אותה תפוקת עבודה בהצלחה רבה וללא תקלות. במקרים רבים, מצבר שנפ זול מהאחרים המיובאים, ובכך יתרונו.

מדוע שנפ?

נשאלת השאלה מדוע לבחור מצבר שנפ? התשובה היא בגלל איכותו, תפוצתו הרבה בכל המוסכים בארץ, זמינותו, השירות הניתן על ידי החברה, סוכניה ומוסכים המורשים לפעול על ידה, אחרים הרוכשים ומספקים רבים ממנה ועוד. כמובן, ששיקול חשוב הינו המחיר אשר נוח לכל כיס ועומד בתחרות מול האחרים. לעיתים, עורכת החברה מבצעי מחירים אשר יכולים להקל עוד יותר על הרוכשים. ניתן למצוא שני סוגי מצברים לרכב המיוצרים על ידי החברה. האחד מגיע עם פקקי פלסטיק אותם יש לפתוח כדי לבדוק את מפלס המים שבתאים. השני הינו סגור שבו אין צורך לטפל ואשר יש בו חלונית אינדיקציה המשנה את הצבע כאשר הוא נחלש. שניהם מיוצרים עם בקרת איכות גבוהה, מחומרים איכותיים וחזקים ונחשבים לטובים בסוגם. 

התקנה תקנית

הבחירה במצבר נעשית על פי שיקולי נוחות, הוראות היצרן, המלצת המוסך המטפל, הטעם האישי, וכמובן, המחיר.  בכל מקרה, לשניהם יש אחריות יצרן ושניהם מספקים תפוקת עבודה זהה. התקנת המצבר חייבת להיעשות על ידי מומחה היכול להיות חשמלאי או מכונאי רכב או אחר. יש להקפיד על התקנה תקינה ובטיחותית. המצבר חייב להיות מונח על בסיס חזק ולהיות קשור ומהודק אליו כדי למנוע תזוזתו בעת הנסיעה. החיבורים חייבים להיות נקיים מלכלוך וקורוזיה, ובמידה ויש כאלו, חייבים לנקותם היטב כדי שהזרם החשמלי יעבור היטב. ברור שיש לחבר את קוטבי המינוס והפלוס בהתאמה. 

אחריות

לכל מצבר שנפ ניתנת אחריות חברה בתנאים הנקבעים על פי שיקוליה. האחריות ניתנת למספר שנים מתאריך הייצור המוטבע על המצבר או מסומן עליו בדרך אחרת. לרוכשי מצברי שנפ יש יתרון רב מאחר ומצברי החברה נמכרים בכמויות רבות, כך, שכולם חדישים ומיוצרים זמן קצר מאוד לפני שיווקם. בכל מקרה, כל בעל רכב חייב לוודא שהמצבר שרכש הינו מתאריך ייצור קרוב ככל האפשר למכירה. מצברי החברה מופצים בכל אזורי הארץ ואין בעיה לקבלם בכל מוסך המוכר אותם. מצבר שנפ ניתן לקבל אצל חברת ענק המצברים המובילים בשירותי מצבר עד הבית בכל עת בו הרכב נתקע או בנסיבות אחרות. במקרים רבים, השירות הנ"ל ניתן ללא עלות נוספת.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן