מגבשים סגל צעיר: חמישה שחקני רכש לעירוני אשדוד

קבוצת מכבי עירוני אשדוד החתימה בימים האחרונים חמישה שחקנים ומציגה קבוצה כמעט חדשה. גרף המניות לא ממריא – 150 בלבד. ברוך דגו: "אנחנו בונים וממשיכים לבנות"

צילום: מדיה עירוני
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

שריקת הפתיחה של ליגה א' דרום אמורה להיות בתאריך 9/10 עם מחזור גביע המדינה, כאשר שבוע לאחר מכן, אמור להתקיים המחזור הראשון בליגה. נכון לרגע זה המשחקים ישוחקו ללא קהל, מה שמוריד מהערך והרומנטיקה של הליגה הכי צבעונית בישראל. הקבוצה שכנראה תהיה הכי זקוקה לקהל שלה היא מכבי עירוני אשדוד שהצהירה שהעונה היא הולכת על סגל צעיר וצנוע, תחת המאמן החדש והמבטיח, אבי אבינו.
עד רגעים אלה נרכשו כ-150 מניות (הערכה) על ידי אוהדי הקבוצה. נתון זה נחשב למאכזב ואם אוהדי הקבוצה ותומכי העמותה חפצים בקידומה, עליהם להתפקד לטובת אהבתם ולתמוך בה, בטח שבטח בימים של משבר כלכלי עולמי. בימים האחרונים הנהלת הקבוצה והצוות המקצועי מאותתים כי הם מסתדרים עם מה שיש ובהתאם לכך, חתמו בקבוצה בימים האחרונים, לא פחות מחמישה שחקנים.


מדובר בחלוץ יוני יעקב והמגן עומר זימרו בני ה-21 שהצטרפו השבוע ל'עירוניה' והגיעו ממכבי קרית מלאכי. עוד חתמו החלוץ בן דיגה בן ה-24 והמגן גל יצחקוב בן ה-21, בוגרי מחלקת הנוער של עירוני ראשל"צ. שחקן נוסף מסקרן שחתם בעירוני אשדוד הוא הקשר אופיר טקיאר בן ה-25, בוגר מחלקת הנוער של עירוני קרית שמונה ומגיע מהפועל כפר שלם. גם המגן יואב רפפורט בן ה-19, בוגר מחלקת הנוער של בית"ר ת"א/בת-ים, סיכם את תנאיו ואמור לעבות את הסגל ולחכות להזדמנות שלו, שלבטח תגיע.
החמישה מתווספים לסגל המתגבש של המאמן אבי אבינו ומי שאחראי על הצוות המקצועי מטעם ההנהלה, ברוך דגו. בסגל הכישרוני של עירוני ניתן למצוא את החלוץ בן ה-28 אלירן שמש, שכבש 16 שערים בכל המסגרות בעונה שעברה ואת השוער יונתן רוטשילד, שממשיך עונה נוספת. שחקנים נוספים שילבשו את המדים הצהובים כחולים של עירוני העונה הם המגן גיא גומברג, הקשר האשדודי שהגיע ממכבי יבנה אביחי ממן ואת שני שחקני הרכש, הקשרים עמרן אבו ג'אנם בן ה-21 (הגיע ממ.ס רמלה) ודין תורג'מן בן ה-24 (הגיע מעירוני קרית גת).

נראה כי האיש החזק במועדון כיום הוא ברוך דגו, שנבחר כזכור ברוב קולות על ידי חברי העמותה. בסביבת המועדון סומכים מאוד על דגו, לו יש סמכויות רבות, תוך שיתוף פעולה מלא והדדי בינו לבין אבי אבינו.

דגו: ״נשלים את הסגל ואז את שיטת המשחק״

דגו אמר על השחקנים החדשים: "שחקנים צעירים. טובים. אנחנו מאמינים בהם וביכולות שלהם. לאור התקציב הקיים כרגע ובאפשרויות שלנו, אלה השחקנים שמצאנו לנכון להחתים אותם והם הכי מתאימים, בתקווה שנצליח השנה".


כמה אתה מעורב בבניית הסגל?
"בניית הסגל זה אבי ואני ביחד. אנחנו יושבים עם שחקנים ואם צריך אפילו עם המשפחות שלהם. אנחנו לאו דווקא מסתכלים על מה השחקן מביא במגרש, אלא גם על מה שמסביב. איך הוא מתנהג מעבר לכדורגל, בחדר הלבשה ואם הוא מתאים לנו לשיטה. במצב שהוא כן מתאים, אז מתקדמים קדימה".
אתה כבר יכול לדעת באיזה שיטה תשחקו?
"כרגע לא יכול להגיד לגבי שיטת המשחק. יש לנו כמה דברים שאנחנו עובדים עליהם כרגע. אנחנו בונים וממשיכים לבנות. ברגע שהסגל שלנו יהיה שלם בלפחות 80-90 אחוזים, אז נוכל לדבר על שיטת משחק".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן