מבצע משותף: איזו פסולת משאירים האשדודים בים?

עיריית אשדוד וקהילת אנשי הים התיכון בדרום יוצאים במבצע להבין מה יש בפסולת שבחופי הים שלנו

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

במהלך המבצע, תיבדק הפסולת אשר תונח בפחים הפזורים בחוף הים, ממנה נלמד מה ציבור המבלים בים מביאים איתם מהבית ומשאירים מאחור. זהו סוג של ארכיאולוגיה מודרנית הכוללת נבירה, מיון וזיהוי ההתנהגות האנושית.

בהרצת מבחן שנעשתה כבר התגלו ממצאים מעניינים, אומרים המארגנים וקוראים לציבור לבוא וליטול חלק במיזם. אז אם אתם רוצים להיות הראשונים לשמוע על ממצאים אלו? אם אתם רוצים להיות חלק מהמהלך? ואם אתם אוהבים את הים והחופים ומעוניינים להצטרף לנבחרת CSI חופים, אתם מוזמנים להתנדב ולהיות חלק בחוויה אשר תפענח את הרכב הפסולת בחופי באשדוד.

במהלך סקר הפסולת בחופים, יוכלו המשתתפים למיין, לשקול ולתעד את הרכב הפסולת בחופים, ללמוד על ההרגלים של המבלים בים ובעיקר לתרום משמעותית לשמירה על חופים נקיים, ים נקי ובריאות הסביבה הימית.

במחלקת איכות הסביבה מסבירים כי ההתנדבות היא פעמיים בשבוע לאורך חודש אוגוסט: בימי ראשון בשעות 17:00 עד 20:00  ובימי חמישי בשעות 18:00 עד 20:30, ומציינים כי תוצאות הסקר ישמשו לקידום חופים ללא חד פעמי באשדוד.

בעירייה ציינו כי עד להתנדבות המלאה או אם אתם תושבים שאכפת להם, תוכלו לעשות לא מעט למען הסביבה. כמו למשל: להפחית את השימוש בפלסטיק! להימנע משימוש בכלים חד פעמיים ושקיות ניילון, להעדיף שימוש בתיקי בד וכלים רב פעמיים, להימנע מצריכת מים בבקבוקי פלסטיק, להפריד פלסטיק למיחזור והכי חשוב לרתום גם אחרים שיתנהגו כמותכם.

רישום ופרטים נוספים:
https://forms.gle/6anfDbfPgVtBBpe89
או בטלפון 08-8545011.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן