מבצע לתת כתף הגרסה הצעירה : כללית החלה לחסן באשדוד ילדים בני 5-11

ראשוני הילדים בגילאי 5-11 הגיעו היום לקבל את מנת החיסון הראשונה לנגיף הקורונה, החיסונים המיועדים לילדים הצעירים הופצו אתמול והיום החל המבצע באופן רשמי

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מראשוני המתחסנים הצעירים באשדוד האחיות יסמין בת 8 וטליה בת ה 10 שהגיעו בליווי אמם "חיסנתי שלושת הילדים הגדולים וחיכינו בקוצר רוח שיתקבל האישור לחסן את הקטנים יותר והיום הגעתי עם שתי בנותיי הקטנות כדי שנוכל לצאת ולבלות בחיק המשפחה בחג החנוכה ובכלל ללא חשש". האח חסן אבו חליל ממרפאת כללית אשדוד א' "בהחלט יום מרגש. תחושת שליחות היסטורית להשפיע על קידום בריאות ומיגור מגיפת הקורונה. הילדים משתפים פעולה ומעוניינים בחיסון שיאפשר לשמור על בריאותם ועל שגרת חיינו".

לדברי ד"ר דנה אקמאתי עזריה, רכזת רפואת ילדים במחוז מרכז כללית: הבוקר יצאנו לדרך במבצע החיסונים לילדים אחרי קרוב לשנתיים של סגרים, בידודים, בדיקות, וחולי, הורים לילדים בני 5-11 יוכלו לבחור לחסן את ילדיהם כנגד נגיף הקורונה. לשמור על בריאותם ולמנוע את התחלואה והסיבוכים של מחלת הקורונה. הצוותים הרפואיים ואנשי הסיעוד עומדים לרשות ההורים במתן מידע והסברה אודות החיסון ויעילותו. החיסון לילדים ניתן במנה מופחתת (כשליש) וחשוב לדעת כי ההגנה מהחיסון מתקבלת כעבור חודש עד שישה שבועות מהחיסון".

לדברי ארז לוי , מנהל מחוז מרכז כללית: אנו ערוכים לחסן את הילדים בשעות נרחבות ונוחות להורים ולילדים. חיסוני קורונה לילדים יכולים לקרב אותנו לחיסון עדר ובכך למנוע את הגל החמישי ולשמור על השגרה בכל תחומי החיים. ככל שיידרש נרחיב את הפריסה והשעות בהתאם לצורך ולדרישה בשטח לטובת מטופלינו".

בכללית חוסנו עד כה כ-2,400 ילדים בגילאי 5-11 ועוד 12,000 זימנו תורים לימים הקרובים, ניתן לתאם תור באתר, באפליקציה או במוקד 2700*.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן