מבצע לתוך הלילה: הכשרת מסעדות, קפיטריות ומטבחים בליווי רבני המועצה הדתית

אמש (רביעי) החל משעות הערב עד השעות הקטנות של הלילה, משגיחי הכשרות שע"י הרבנות הראשית פשטו על המסעדות, קפיטריות ומטבחים מרכזיים כדי לבצע הכשרות לקראת חג הפסח

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

המשגיחים שהגיעו עם ציוד מיוחד להכשרה, יצאו בקבוצות לאזורים שונים בעיר, שם המתינו להם בעלי המסעדות שלאחר שסיימו את הניקיון היסודי הגיע עת עבודתם של משגיחי הכשרות שהכשירו את המטבחים, התנורים והכלים כהלכה.
 
במשך הערב והלילה התלוו לסיורים אלה רב העיר הרב יוסף שיינין, הרב עובדיה דהן יו"ר המועצה הדתית ומנהל מחלקת הכשרות הרב דניאל פרץ, שעמדו מקרוב על עבודתם הקשה והמסורה של המשגיחים וענו לשאלות בעלי העסקים בכל עניני הכשרות. בתום עבודתם, בעלי עסקים לאחר שביצעו את מכירת החמץ, קיבלו "אישור כשרות לפסח" שהעסק אכן הוכשר כראוי וכשר לפסח לכל ימי חול המועד.
 
במחלקת הכשרות במועצה הדתית עובדים בקדחתנות רבה בחודש האחרון בדאגה לכל סידורי הכשרות לקראת חג הפסח לכל עסקי המזון, בתי מלון, מרכולים ובתי עסק שונים בענף המזון, חשוב לציין במועצה הדתית מדגישים, כי רק מקום עם תעודת כשרות מיוחדת לפסח מטעם הרבנות יכולה להיות בטוחה לכל המעונינים לרכוש או לסעוד במקום בימי חול המועד של הפסח.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן