מביך ומביש: סקר מיוחד מדרג את אשדוד בתחתית סולם הבגרויות

מזה 10 שנים שאשדוד לא מצליחה להתרומם מעל 68 אחוז בזכאי הבגרות של משרד החינוך. סקר מיוחד של ynet שבדק לעומק את הנתונים בכל הארץ מציב את אשדוד בתחתית הרשימה. חברת מועצה שרון מרק לשעבר ממונה על החינוך:"זה הזמן לפטר את ראש מינהל החינוך אריה מימון"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

פרויקט מיוחד של ynet והתנועה לחופש המידע חושף לראשונה את תוצאות הבחינות של 2020, השנה הראשונה של המגפה.

באשדוד למרבה הצער והבושה ציונים גרועים. רק באחרונה יצאה עיריית אשדוד בקמפיין שילוט בעיר על דירוג אשדוד במקום הראשום בבגרויות. מדירוג התוצאות של yet אשדוד בתחתית הטבלה בכל המקצועות. הנה מדגם:

איך חושבו ודורגו ההישגים לפי ynet?

בהתאם למדיניות עיבוד הנתונים של משרד החינוך, לא חושבו ולא נספרו בתי ספר שבהם נבחנו פחות מ-11 תלמידים בבחינה מסוימת (לדוגמא בבחינת 5 יחידות במתמטיקה). חישוב הממוצע בכל אחד מהיישובים נעשה כך: איגדנו בנפרד את הציון הממוצע בכל בית ספר והכפלנו אותו במספר הנבחנים שניגשו באותו מוסד לימודים. את התוצאה שהתקבלה מכל בתי הספר של אותו יישוב חילקנו במספר הנבחנים שניגשו לבחינה באותו יישוב. (למשל: בתל אביב ישנם 63 בתי ספר שניגשו לבחינה ב-2 יח' אזרחות – הכפלנו כל ממוצע של בית ספר במספר הנבחנים. את הסכום שיצא חילקנו במספר התלמידים הכולל מתל אביב שניגשו לבחינה.

הנתונים מעוררים סערה גדולה. סגנית ראש העיר אשדוד לשעבר שרון מרק מאשימה את ראש המנהל ב10 שנים האחרונות אריה מימון. "זה הזמן לפטר את אריה מימון ויפה שעה אחת קודם " אומרת מרק.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן