מבוי סתום: עיריית אשדוד לא מצליחה לאתר שטח להקמת שכונת קראוונים לפליטי אוקראינה

הדיונה ירדה מהפרק. הרובע המיוחד נבדק מול בעלי הקרקעות הפרטיות. ליברמן ונציגיו במועצה לוחצים. ש"ס והצעירים מתנגדים והפלונטר הפוליטי הזה מונח כעת על שולחנו של לסרי שאומר:"לא מתבטא בנושא הזה"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

שבועיים לאחר ששר האוצר אביגדור ליברמן סיכם עםצשלושה ערים: אשדוד ראשון לציון ונצרת להקים שכונות קראונים לפליטי אוקראינה באשדוד מתקשים לאתר שטח מתאים ויש גם לא מעט בעיות פוליטיות.

בשבוע שעבר חשפנו באשדוד10 כי הדיונה עלתה כאופציה אולם ירדה מהר מאוד נוכח ההתנגדות הגדולה כולל של ראש העיר אשדוד ד"ר יחיאל לסרי.

נציין כי באשדוד אין הרבה שטחים ציבוריים פתוחים ולכן נודע לאשדוד10 כי נפתחה אופציה לשיתוף פעולה עם יזמים ובעלי קרקעות ברובע המיוחד להקים שם את שכונת הקרוונים.

אז היכן יוצבו הקרוונים אם בכלל?

סגן ראש העיר עו״ד אלי נכט קיים הבוקר הערכת מצב עם הפרויקטור, מר מאיר שפיגלר בעניין הקמת שכונת הקראווילות באשדוד, זאת לאחר פגישת הכנה שהתקיימה אתמול עם שר השיכון, זאב אלקין.
סגן ראש העיר נכט מקיים כבר שבועיים דיאלוג שוטף מול פרויקטור משרד השיכון ומנכל המשרד בעניין מציאת פתרון זמני לעולים שצפויים להגיע לאשדוד. כמו כן במסגרת סד הפתרונות האפשרים הציע סגן ראש העיר נכט, כ 120 יח״ד בגודל ממוצע של כ 40 מ״ר כל אחת המוכנות לאכלוס, כבר בשבועות הקרובים.
אופציה זו נמצאת כרגע בבחינה אצל הגורמים

הפלונטר הפוליטי:

מספר כוחות פוליטיים עוסקים בסיפור הזה. לסגן ראש העיר אשדוד סניה כצנלסון ולסגן ראש העיר השני עוד אלי נכט אינטרס להקים השכונה. שניהם לוטשים עיניים למגזר של העולים ובאשדוד יש הרבה ממוצא אוקראיני.

מצד שני יש את החרדים שמבקשים גם לעצמם שיפור בתנאי הדיור ובקרוונים.יור ש"ס אבי אמסלם כבר יצא נגד הכוונה להפלות את החרדים ומאיים במרומז לבוא חשבון עם ראש העיר בבחירות.

מצד שלישי יש את הצעירים באשדוד חסרי דיור שלא מצליחים לרכוש דירה שגם מעוניינים לקבל קרווילה. הם זועמים וכועסים על ראש העיר שבו הם רואים כתובת לצרותיהם.

מעל כולם מסתכל ראש העיר שצריך להחליט איזה החלטה הכי פחות גרועה הוא מקבל בלי להרגיז מגזר כזה או אחר ובכלל .

בשבוע שעבר לשאלת אשדוד10 מה הוא יחליט הוא השיב:"לא מעוניין להתבטא בנושא".

אפשר להבין אותו.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן